Fedezze fel a fenntarthatósággal kapcsolatos kötelezettségvállalási programunkat: Sharing Beauty With All

Hisz abban, hogy a nagyvállalatoknak vezető szerepet kell vállalnia a környezeti és társadalmi kérdésekben? Ebben egyetértünk.

Hiszünk abban, hogy vállalkozásunk sikere és a fenntarthatóság kéz a kézben járnak. Hiszünk abban is, hogy a világ vezető szépségipari vállalataként, példát kell mutatnunk és folyamatosan ösztönözni magunkat és az iparágat a klímaváltozás ellen való fellépésre.

Fenntarthatósági programunk, a Sharing Beauty With All részeként - amely 2013-ban indult -, 2020-ig kézzelfogható kötelezettségvállalási célokat tűztünk ki magunk elé. Ezek határozzák meg az általunk kiváltott hatásokat, valamint magában foglalják teljes értékláncunkatat – a termék megtervezésétől a disztribúcióig, beleértve a gyártási folyamatot és az alapanyagok beszerzését is.

FENNTARTHATÓ INNOVÁCIÓ

Hogyan csökkentjük készítményeink ökológiai lábnyomát?

2020-ra termékeink 100%-ának javított környezeti vagy társadalmi profilja lesz. A kutatóink egyik módszere ennek eléréséhez a formuláink biológiai lebomlóképességének és vízlábnyomának mérése és javítása.

Mit teszünk a biodiverzitás megőrzéséért?

2020-ra termékeink 100%-a rendelkezik majd javított környezeti vagy társadalmi profillal. Ahhoz, hogy elérjük ezt a célkitűzést, a Csoport előnyben részesíti a megújuló nyersanyagokat, amelyek fenntartható forrásból származnak, vagy amelyek zöld kémiával kerülnek feldolgozásra.

Hogyan optimalizáljuk a csomagolást?

2020-ra termékeink 100%-ának javított környezeti és társadalmi profilja lesz, mindeközben egyenlő vagy még jobb hatást biztosít fogyasztóinknak. A csomagolás fejlesztése kulcsfontosságú ennek a célnak az eléréséhez.

Hogyan érjük el az „zéró erdőirtást”?

„Zéró erdőirtás” kötelezettségvállalásunk részeként olyan akcióterveket vezetünk be, amelyek biztosítják a szójaolaj, a pálmaolaj és a farost alapú termékek (kartonpapír és csomagolópapír) fenntartható ellátását, így tehát egyik termékünk sem kerül kapcsolatba az erdőirtással.

FENNTARTHATÓ GYÁRTÁS

Hogyan csökkentjük szén-dioxid-kibocsátásunkat?

Azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy gyáraink és elosztó központjaink szén-dioxid-kibocsátását összességében 60%-kal csökkentsük 2005 és 2020 között. Ezt a célt már 2017-ben elértük, és 2018 végére 77%-kal csökkentettük szén-dioxid-kibocsátásunkat.

Hogyan csökkentjük vízfogyasztásunkat?

Elköteleztük magunkat amellett, hogy 60%-os vízfogyasztás-csökkenést érjünk el 2020-ra minden egyes kész termékünk esetében, mindezt egy 2005-ös kiindulási értékhez képest. Ennek eléréséhez erőfeszítéseinket hosszútávú megközelítésre irányítjuk, amely magában foglalja az erőforrás tiszteletteljes felhasználását (kizárólag alapszükségletekre minimalizálva), valamint a víz újrafelhasználásával és újrahasznosításával kapcsolatos projektek fejlesztését a L'Oréal telephelyein.

Mit teszünk a hulladék csökkentése érdekében?

Elköteleztük magunkat, hogy 2020-ra 60%-kal csökkentjük a gyáraink és elosztóközpontjaink által termelt hulladék mennyiségét, valamint célul tűztük ki, hogy egyik ipartelepünkről se kerüljön hulladék a szemétlerakókba. Ezt a célt sikerült 2015 végéig elérnünk. Gyárainkban zajló szeméttermelésünket szintén csökkentettük 37%-kal 2005 óta, valamint az általunk termelt hulladék 97%-a már helyreállított hulladék (újrahasznosított vagy valamilyen módon újrafelhasznált).

FENNTARTHATÓ ÉLETMÓD

Hogyan mérjük fel termékeink lábnyomát?

2020-ra elérhetővé tesszük fogyasztóink számára a termékeink környezeti és társadalmi profiljára vonatkozó információkat, hogy segítsük őket a tudatos, fenntartható fogyasztói döntések meghozatalában. A termékeink lábnyomának felméréséhez kifejlesztettünk egy fenntartható termék-optimalizációs eszközt (SPOT), amelyet bevezettünk minden márkánkon. 2018-ban márkáink 88%-a végzett felmérést a környezetre és a társadalomra mért hatásaikról.

Hogyan tájékoztatjuk fogyasztóinkat?

2020-ra minden fogyasztónkat felhatalmazzuk arra, hogy fenntartható fogyasztói döntéseket hozzon. Ennek eléréséhez szükség van a fogyasztói elvárások megértésére, a márkáink által kiváltott hatások felmérésére, valamint kezdeményezések vagy figyelemfelhívó kampányok bevezetésére.

FENNTARTHATÓS FEJLESZTÉS

Hogyan segítjük elő a hozzáférést a munkához és a társadalmi befogadáshoz?

2020 végéig több mint 100 000 hátrányos helyzetű embert fogunk hozzásegíteni a munkavállaláshoz. Ennek a célnak az eléréséhez számos kezdeményezést hoztunk létre: Solidarity Sourcing beszerzési projektek, szakképzés és a fogyatékkal élők bevonása a csapatainkba. 2018-ig 63 584 hátrányos helyzetű embert segítettünk hozzá a munkavállaláshoz.

Hogyan működünk együtt beszállítóinkkal a céljaink elérése érdekében?

2020-ra stratégiai beszállítóink 100%-a vesz majd részt fenntarthatósági programunkban. A Csoport célkitűzése kettős: hogy beszállítóinkat környezeti és társadalmi teljesítményük alapján válasszuk ki, valamint hogy biztosítsuk számukra a szükséges eszközöket, hogy javíthassák teljesítményüket.

Hogyan gondoskodunk munkavállalóinkról?

Ambíciónk az, hogy minden munkavállalónk számára biztosítsuk a hozzáférést az egészségbiztosításhoz, a pénzügyi biztonsághoz és képzésekhez, bárhol is legyenek a világon. A munkavállalók szintén részesülnek a munkakörnyezet előnyeiből, valamint a fejlett környezeti és társadalmi hatással bíró irodaépületek előnyeiből.