Redken

A Redken a divat, a tudomány és az inspiráció egyedülálló ötvözésével New York utcáinak atmoszféráját, energiáját és stílusát viszi el a szalonokba. Az USA vezető márkájaként a Redken elkötelezett a fodrászok támogatása mellett. Innovatív termékeinek és egyedi igényekre szabott oktatási programjának segítségével fogalmazta meg mottóját: "Képezd magad, Fejleszd üzleted, valósítsd meg önmagad!"

Redken Muse

Meríts ihletet! Látogass el fodrászodhoz!

1960-ban egy dinamikus, vállalkozó szellemű amerikai színésznő, Paula Kent és a fodrásza, Jheri Redding (innen a "REDKEN" név) megalapította a Redkent. A márka ma is a széles körű tudományos ismeretekre. a fodrász szakértelmébe vetett hitre és üzleti támogatására épít. Elkötelezett az iránt, hogy minden szakembert segítsen, "Képezd magad, Fejleszd üzleted, valósítsd meg önmagad!", és teszi mindezt nem csak innovatív termékein keresztül, de piacvezető oktatási programjából áradó határtalan inspiráción keresztül is.

Miután 1993-ban a L'Oréal megvásárolta a márkát, a Redken átköltözött a napfényes Kaliforniából New York 5. Avenue-ra, ahol nagyon erős kapcsolatot épített ki a divathetek top tervezőivel. Manapság a Redken-t világszerte úgy ismerik, mint a divatot diktáló, a városi stílus megformáló márka, mely világvezető a professzionális hajápolók és szolgáltatások piacán. A márka motorját a tehetséges szakemberek, a legjobb fodrászokkal kialakított szoros kapcsolat és a kimagasló kutatási és fejlesztési eredmények jelentik.

Sztártermékek: All Soft, Color Extend Magnetics, Extreme, Intra Force, Redken For Men, Rewind 06, Aerate 08, Guts 10, Quick Dry 18, Shades EQ Gloss, Shades EQ Cream és a Redken legújabb áttörése a hajfestésben, a CHROMATICS.

A Redken termékeket több mint 50 országban csak professzionális szépségszalonokban lehet kapni.

MÁRKÁK

Professzionális Termékek Divízió

A Professzionális Termékek Divízió világszerte fodrászszalonokban forgalmazza termékeit.