Decléor

BŐR TEST LÉLEK
Amikor a márka nagykövete Solange Dessimoulie 1974-ben megalapította a Decléor márkát, egyedülálló filozófiát alkotott meg: "jól érezni magunkat testileg és lelkileg, jól érezni magunkat a saját bőrünkben" - a filozófia, amely a mai napig ugyanolyan fontos, mint a márka megalkotásakor. A Decléor új mottója, Bőr - Test - Lélek, nem valami misztikus gondolat csupán. Eredeti koncepciónk továbbgondolását fejezi ki: "a belső harmónia formálásának művészetét".

decleor visual

BŐR
Aromaterápia. A természet teljes erejével átjárja a sejteket a bőr minden egyes pontjának regenerálása érdekében.

TEST
Vitalitással teli, pontos és megfontolt mozdulatok a test energiáinak felszabadítása és stimulálása céljából.

LÉLEK
Hatékony illatok ereje, amelyeknek hatására az érzelmek újra egyensúlyba kerülnek. Egyben lehetőség arra is, hogy átadhassuk magunkat érzékeinknek.

MÁRKÁK

Professzionális Termékek Divízió

A Professzionális Termékek Divízió világszerte fodrászszalonokban forgalmazza termékeit.