Yves Saint Laurent Beauté

A Saint Laurent Paris parfümök páratlan eleganciát és szabadságot fejeznek ki. „Szerelemre és boldog, kivételes életre törekedni" – az Yves Saint Laurent Beauty megtartja ígéretét.

YSL model

Merészség, szabadság és modernitás, fékezhetetlen párizsi elegancia.

A Saint Laurent divatház egyedülálló stílust képvisel az elegancia és a szabadság között.

Folyamatosan fejlődött és kölcsönhatásban állt a társadalommal, határozottan az itt és most szereplőjeként érvényesítve magát. Modernségét magába foglalva folyamatosan arra szólítja fel a nőket és a férfiakat, hogy rúgják fel a szabályokat és teremtsék meg a saját, konvenciókon túlmutató igazságukat.

Egy illat olyan, akár egy különleges utazásra szóló meghívó. Az YSL illatok története sikerrel van kikövezve.

“Y” 1964-es megalkotása óta az YSL parfümökkel a teljes illatszociológia megfigyelhető. A márkát átfogó társadalmi dimenzió maga Yves Saint Laurent személyében is kifejeződik, aki első férfi illata, a Pour Homme 1971-es bevezetésére meztelenül állt modellt.

A L'Homme, a La Nuit de L'Homme és a L'Homme libre illatok kötelező kellékek a férfi illatok világában.

Az Opium és a Paris illatok az YSL márka emblematikus női illatai.

A legújabb női illatcsalád, a Manifesto EDP 2012-es bevezetése a szabad, merész és határtalan nőiesség kinyilatkoztatását tűzte ki célul.

Az YSL smink tulajdonképpen a csúcstechnológia bemutatása egy ékszerbe zárva, melynek árnyalatait az YSL kreatív igazgatója, Lloyd Simmonds vezetésével kerülnek megalkotásra, hogy azok az érzelmek végtelen palettáját öleljék fel.

Az YSL három ikonikus sminkterméke: a Touche Éclat ragyogásfokozó ecsetes korrektor – amelyből világszerte minden 10. másodpercben eladnak egyet – a meghatározó Mascara Volume Effet Faux Cils szempillaspirál, valamint a lenyűgöző Rouge Pur Couture ajakrúzs és a legújabb Rouge Pur Couture Vernis à Lèvres ajaklakk, amely vezető az ajakfények között. 

Az YSL bőrápolási termékei a tudomány legújabb vívmányait, a glamour-t és az érzéki élményeket egyetlen radikális nézőpontban egyesítik, mely szerint a fiatalság nem más, mint lelkiállapot, amelyet a tudomány éltet. A glikobiológia legújabb eredményeit felhasználó Forever Youth Liberator termékcsalád mára fontos szereppel bír az arcápoló termékek piacán.

MÁRKÁK

Luxus Divízió

A Luxus Divízió termékei a kiemelt parfümériákban és saját márkaüzletekben kaphatóak.