Ralph Lauren

Ralph Lauren 1967 óta az amerikai divatvilág meghatározója, többek között saját divatházának és illatkollekciójának köszönhetően. Víziója nem pusztán divatteremtés, hanem a trendeket túlmutató életmód kifejezése.

Ralph Lauren Model

Ralph Lauren, akinek neve már egy külön életstílust jelöl, 1978-ban illatokkal bővítette ki a márkát: a nők számára megalkotta a Lauren-t, a férfiaknak pedig a Polo-t. A Ralph Lauren illatmárka az ezt követő több mint 30 évben olyan új illatokat fejlesztett ki, amelyek a márka hagyományaként erős személyiséget és luxus életmódot közvetítenek mind a mai napig.

A Ralp Lauren illatok a nők és férfiak számára egyaránt prémium kategóriás kollekciókból állnak, úgymint a World Of Polo (Polo, Polo Blue, Polo Black), a RL Romance és a Big Pony.

Illatok férfiaknak:

  • A Polo illatok a versenyzés gazdag öröksége előtt tisztelegnek.
  • A Polo Blue illata a friss levegőt, a szabadságot és a laza eleganciát idézi meg.
  • A Polo Black a merész, modern és kifinomult jegyeket hordozza magában.
  • A The Big Pony for Men kollekció az élet minden „játékterére" készíti fel a férfiakat: a sport, a csábítás, a kaland és a stílus világára.

Illatok nőknek:

  • A Ralph Lauren Romance az első szerelem időtlen románcáról mesél.
  • A Ralph pimasz és édes, mint a fiatal nők.
  • A The Big Pony for Women kollekció ahhoz járul hozzá, hogy a nők az őket jellemző karaktereikhez megtalálják illatukat, legyen az sportos, érzéki, szabad szellemű vagy kifinomult.

MÁRKÁK

Luxus Divízió

A Luxus Divízió termékei a kiemelt parfümériákban és saját márkaüzletekben kaphatóak.