Kiehl’s

A Kiehl's-t tradicionális patikaként alapították New Yorkban, 1851-ben.

Kiehl’s Product Campaign

A Kiehl’s szépségtanácsadók (KCR-ok) intenzív tréningen vesznek részt a hatóanyagok használatáról és azok jótékony hatásairól a különböző termékekben. A minőség iránti, kompromisszumok nélküli elköteleződés mellett a vásárlóik számára nyújtott, jól ismert, példátlan szolgáltatás iránti szenvedély vezérli őket. Az évtizedek során a Kiehl’s márka tanáccsal és előírt kezelésekkel látta el vásárlóit. A KCR-ok ma is személyre szabott bőrápolási rutint ajánlanak minden fogyasztó számára, bőrtípusuknak megfelelően.

A vállalat több mint 35 éve hangsúlyozza erős közösségi gyökereit. A Kiehl’s márka küldetése a helyi közösségek támogatása iránti elköteleződésében mutatkozik meg, ahol megbecsült vásárlóit szolgálja. Az évek során a Kiehl’s munkatársai világszerte csatlakoztak jótékonysági projektekhez, hogy filantróp ügyeket támogassanak, mint az AIDS kutatás, a gyermekek jólléte és a környezet védelme.

Ikonikus termékek: Powerful Strength Line Reducing Concentrate, Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Facial Fuel, Crème de Corps.

MÁRKÁK

Luxus Divízió

A Luxus Divízió termékei a kiemelt parfümériákban és saját márkaüzletekben kaphatóak.