Cacharel

Az 1960-as évek elején Jean Bousquet emblematikus darabjának visszhangos sikere után a Cacharel az első divatházak között vezette be az Haute Couture alternatívájaként a konfekcióruhák koncepcióját. A korát mindig is megelőző Cacharel képes volt megőrizni friss, fiatalos és dinamikus arculatát.

Cacharel Model

Az első legendás parfüm, az Anaïs Anaïs sikere óta a Cacharel a fiatal nők életének minden szakaszában jelen van. A rendkívül nőies Anaïs Anaïstól az azonnal magába bolondító Amor Amorig, a Noa kifinomult tisztaságától a vidám és pezsgő Catch Me-ig... A Cacharel gyöngéden, kacéran és dinamikusan foglalja magában az élet minden értékes pillanatát. A Cacharel egy olyan, bizalmas márka, amely a legmélyebb érzelmek kifejezését kínálja a fiatal nők számára.

30 évnyi alkotás, 30 évnyi érzelem...A Cacharel parfümök a fiatal nők életének minden szakaszában jelen vannak.

Anaïs Anaïs: Egy legendás parfüm. Az egyszerre ártatlan és rejtelmes liliomvirágra épülő, jellegzetes ívű illat már megalkotásakor, 1978-ban is forradalmi volt. Fehér opálüvegében a romantika és a gyengédség szimbóluma lett, az első csúcskategóriás parfümként.

Amor Amor : az első szerelem, a szenvedély és a vágyakozás, színes és fiatalos megtestesülése. Az üveg egy akár egy dobogó szív vagy egy gránát, a vad, robbanó szenvedélyt szimbolizálja. Gyümölcsös-virágos illata egy igazi szerelmi vallomás.

Catch me... : A csábítás új játéka egy boldog, pezsgő fiatal lány által felkínálva. Annak az egyetlen éjszakának a története, amikor minden megtörténhet - akár egy önfeledt kergetőzés a kertben a hihetetlen nőies és rabul ejtő narancsvirág illatában - mindezt egy pörgő-forgó, játékos üvegbe zárva.

MÁRKÁK

Luxus Divízió

A Luxus Divízió termékei a kiemelt parfümériákban és saját márkaüzletekben kaphatóak.