Cacharel

A Cacharel a nőiesség és a romantika erejét ünnepli varázslatos parfümjeivel, amelyek közé tartozik az Anaïs Anaïs és az Amor Amor. Légy büszke a romantikára!

cacharel 2018

Az 1960-as évek elején Jean Bousquet emblematikus darabjának visszhangos sikere után a Cacharel az első divatházak között vezette be a Haute Couture alternatívájaként a Ready-to-Wear koncepciót. A korát mindig is megelőző Cacharel meg tudta őrizni friss, fiatalos és dinamikus arculatát.

Az első legendás parfüm, az Anaïs Anaïs sikere óta a Cacharel a fiatal nők szívébe zárta magát. Az ultrafeminin Anaïs Anaïstól az azonnal magába bolondító Amor Amorig, a Noa finom tisztaságától a vidám és pezsgő Catch Me-ig... A Cacharel gyengéden, szeszélyesen és dinamikusan testesíti meg az élet minden értékes pillanatát. Cacharel, egy bensőséges márka, amely a legmélyebb érzelmek kifejezését kínálja a fiatal nők számára.

Anaïs Anaïs: ez a legendás parfüm forradalmat csinált 1978-as megszületésekor. Az egyszerre ártatlan és titokzatos fehér opálüvegben lévő liliomvirág illatára épülő parfüm a romantika és a gyengédség szimbólumává vált. Az első csúcskategóriás parfüm.

Anaïs Anaïs Premier Délice: 2013-ban az Anaïs Anaïs Premier Délice megalkotásával a Cacharel visszatért első illatához. A zöld körte harmóniájára épülő gyümölcsös és friss, vibráló illat, amely egy csokor fehér virág illatával és keserű kakaóalappal párosul. Egyformán játékos és érzéki.

Amor Amor: az első szerelem, szenvedély és vágyakozás, színes és fiatalos. Az üveg egy dobogó szív, egy gránát, amelyet vad szenvedéllyel biztosítunk ki. A 2003-ban bevezetett gyümölcsös virágillata egy igazi vallomás.

 

 

MÁRKÁK

Luxus Divízió

A Luxus Divízió termékei a kiemelt parfümériákban és saját márkaüzletekben kaphatóak.