Maybelline New York

A Maybelline New York a világ egyik vezető dekorkozmetikai márkája, több mint 100 országban elérhető. Egyesíti a technológiailag fejlett formulákat az aktuális divatirányzattal és a new york-i életérzéssel. A Maybelline New York küldetése az, hogy innovatív, elérhető és egyszerűen használható dekorkozmetikumokat kínáljon minden nőnek.

Maybelline New York model

1914 – Mabel Williams, egy chicagói fiatal nő, a konyhájában keletkezett tűzben megperzselte a szempilláját és a szemöldökét. Hamut és szénport kevert össze vazelinben, hogy visszanyerje eredeti tekintetét, majd a keveréket a szempillájára és a szemöldökére kente. Fivére, Thomas Lyle Williams ihletet merített ebből a házi találmányában rejlő lehetőségekből és létrehozta a világ első modern szempillaspirálját. Williams megalapította a Maybell Laboratoriest, majd postán kezdte értékesíteni a szempillaspirált. Hamarosan a nők USA szerte követelték a Maybelline-t, amire a társaság 1932-ben azzal válaszolt, hogy helyi vegyesboltokon keresztül értékesítette. Ettől kezdve, a legendás termékek választéka folyamatosan bővül.

1971-ben, fél évszázadnyi folyamatos innovációt követően, a Maybelline bevezette az emblematikussá vált rózsaszín és zöld csomagolású, forradalmi, vízbázisú Great Lash Mascara szempillaspirált és ezzel felkavarta a kozmetika világának állóvizét. Azóta a világ egyik legnagyobb mennyiségben értékesített sminkterméke lett, valamint hírességek és sminkmesterek kedvence. Napjainkban a Maybelline New York vezeti a szempillaspirál kategóriát az ikonikus Volum' Express termékcsaláddal: a Colossal azonnal világsiker lett, a The Falsies pedig röviddel 2010-es bevezetése után a világ első számú szempillaspiráljává vált.

Az alapozók tekintetében, 2004-ben áttörést jelentő újítás volt Dream bevezetése: az alapozóból, pirosítóból, bronzosítóból és korrektorból álló termékcsalád. A habkönnyű összetételű Dream Matte Mousse ma a világ első számú alapozója. 2009-ben a Maybelline New York ismét átalakította a kategóriát, amikor Ázsiában bemutatta első BB krémjét. Azóta, a világon nők milliói szerettek bele a Dream Fresh BB 8-in-1 Skin Perfector páratlan összetételébe. Az ajak kategóriában a Color Sensational rúzs 2009-es bevezetésével, a Maybelline New York a tömegcikk piac legátfogóbb színkollekcióját hozta létre. Az árnyalatok széles választéka négy színcsaládra van bontva, aminek köszönhetően a nők könnyen megtalálhatják a hozzájuk legjobban illő színt. A bársonyos állagával és élénk színeivel nagy sikert arató ajakrúzs termékcsaládban napjaink divatjának megfelelően, merész árnyalatok is megtalálhatók. A Maybelline New York legújabb sikere a 2012-ben bevezetett Color Show Nail körömlakk termékcsalád. A new yorki kifutók ihlette színeket, árnyalatokat és különleges textúrákat mindenki számára elérhetővé tette.

2009 a divat mérföldköve volt a Maybelline New York számára.  Amszterdam, Berlin és Moszkva után a márka a saját városában, New Yorkban is elnyerte a hőn áhított Mercedes-Benz Divathét Hivatalos Sminkmestere címet. Azóta a Maybelline a kifutókon mutatja be kreativitását és szakértelmét, valamint együttműködik a divattervezőkkel a következő szezon szépségirányzatainak megalkotásában.  Napjainkban a Maybelline New York büszke arra, hogy tizenhárom divathét hivatalos sminkmestere világszerte.

New York városának ragyogásával és energiájával, a legkiválóbb sminkes innovációkkal és a kifutókról kikerülő legújabb divatos megjelenésekkel, a Maybelline New York az egész világon lehetővé teszi a nők számára, hogy kibontakoztathassák a bennük rejlő szépséget.

MAYBE SHE'S BORN WITH IT. MAYBE IT'S MAYBELLINE.

MÁRKÁK

Közönségcikk Divízió

A Közönségcikk Divízió termékeit kiskereskedelmi csatornákon keresztül forgalmazzák.