Kik vagyunk?

Méretének és teljesítményének köszönhetően a L’Oréal a lehetőségek világát kínálja azok számára, akik osztoznak a kultúrájában.

Garnier billboard campaign in China

Garnier billboard campaign in China

A kultúránk


A strong culture

Alig több mint száz éve, hogy egy elhivatott kutató, Eugène Schueller elhatározásából megszületett a L’Oréal. Ez a kaland azóta is tart, hála a L’Oréalnál dolgozó férfiak és nők tehetségének, elkötelezettségének és hitének, akik osztják a kultúráját. A képességek továbbadása, tudás, kurázsi, képzelőerő, innováció iránti érzék, a kiválóság folyamatos kutatása, illetve a jól elvégzett munka, az erőfeszítések és a kihívások szeretete, valamint a szilárd hit a szépség jelentőségében; ez néhány olyan jellemző, ami összetartja a csapatainkat. Ezek különböztetik meg a csoport kultúráját és azokat, akik benne dolgoznak.

Izgalmas vállalkozásunk


An exciting company

Termékeinek világsikerének köszönhetően a L’Oréal megbízható teljesítményt mutat, ami biztosítja, hogy Ön egy izgalmas és kihívást jelentő vállalkozásnak lehet részese. A csoport gyorsabban növekszik, mint a piac, ami a vezetői pozícióját erősíti. Üzleti eredményeinek megbízhatósága biztosítja az erőforrásokat, hogy teljesíteni tudja azt, amire törekszik: több mint egy milliárd új vevő megnyerése.

Szépség üzleti modellünk 4 fő vonása

Egyetemes

A L’Orealnál a tevékenységünk, a HR-, a marketing és az értékesíti módszerünk célja az egyetemesítés támogatása. Miközben az országok között összességében megőrizzük a márkák egyenlőségét, arra is képesek vagyunk, hogy támogassuk a helyi fejlesztéseket és alkalmazkodjunk a helyi forgalmazáshoz. Napi próbatételeink közé tartozik az, hogy a legjobban megismerjük a vevőinket, kifejlesszük a geokozmetika tudományát, megtaláljuk a globális potenciállal bíró helyi ötleteket és új területeket hódítsunk meg.

Az új piacok jelenleg az éves forgalmunk 38,3%-át teszik ki

Innovatív

A társaságunk vérében van az innováció. Minden egyes terület célja az újítás. A vállalat strukturája is támogatja az innovációt. Például, regionális Kutatás és Innovációs, Marketingfejlesztési és Operációs csomópontokat alakítottunk ki a kulcsfontosságú piacokon azért, hogy megkönnyítsük a helyi és inspiráljuk a globális innovációt.

Gyors

A szépség gyorsan változó ágazat. Az irányzatok gyorsan változnak. Társaságunk képes alkalmazkodni és előre látni minden területen: kutatás, gyártás, értékesítés, marketing, HR... A L’Oréalnál mindig résen vagyunk, ha új lehetőségekről van szó: új termékek, kategóriák, piacok, forgalmazás, e-kereskedelem…

Vállalkozó

A csúcsteljesítmény és a gyorsaság érdekében a különböző márkáink olyanok, mint az óceánjáró hullámait kihasználó motorcsónak. A L’Oréal egyedisége abban áll, hogy márkáival lefed minden értékesítési csatornát, minden szépségkategóriát és minden fogyasztói szegmenst. Minden üzleti egység önálló és más-más üzleti modell, illetve a saját profitorientált elképzelése szerint működik.

2012-es mutatószámok

  • a forgalom 22,5 milliárd euró
  • A L’Oréal forgalmi növekedése 16%-kal több, mint a globális szépségpiacé

Világmárkáink


Garnier billboard campaign in Asia

Ambiciózus, kiválasztásra épülő akvizíciós stratégiát folytatunk, a nemzetközi potenciállal bíró, kulturálisan sokszínű márkákra összpontosítunk.

Díjaink és elismeréseink


World’s Most Attractive Employers 2012 Logo

Elkötelezettségünk a világ mellett


Garnier and Dop Program:

Pénzügyi teljesítménye mellett a L’Oréal elkötelezett a felelős, etikus növekedés mellett, és arra törekszik, hogy mintaszerű társaság legyen. Etikai értékei formálják a kutatásra, a környezetre, a vállalati társadalmi felelősségvállalásra és a szolidaritásra vonatkozó egységes politikáit. A L’Oréal’ sokszínűség iránti tisztelete, ami a társaság’ nemzetközi jellegéből fakad, egy olyan stratégiai prioritás, ami a területen a L’Oréalt minden más társaságtól megkülönbözteti.

Jelenlétünk a világban

  • Jelenlét 130 országban
  • 27 világmárka
  • 72 600 alkalmazott a világon
  • a világon 3817 kutató és alkalmazott a kutatás & innováció területén
  • Műveleti területen 18 000 alkalmazott a világon
  • 22 kutatási központ és 17 értékelő központ a világon
  • 42 gyár és 145 logisztikai helyszín a világon
  • 5 vezetőfejlesztési központ (kereskedelmi központ) a világon