Brandstorm: átütő innováció

Minden évben fiatalokat kérnek fel a világ minden részéről, hogy vessék be kreativitásukat ezen a globális marketingversenyen.

Brandstorm: A different kind of innovation

Brandstorm: A different kind of innovation

A L'Oréal húsz éve indította el úttörő Brandstorm versenyét, egy olyan marketingvetélkedőt, amely arra kéri fel a tehetséges fiatalembereket a világ minden részéről, hogy üljenek be egy nemzetközi márkamenedzser székébe. Indulása óta minden évben a hallgatókból álló csapatok a kreativitásukat kihasználva a L'Oréal’ 27 világmárkája közül javaslatot tesznek egynek a márkastratégiájára, amely megfelel a legújabb piaci fejleményeknek és irányzatoknak. A valódi nemzetközi szakmai tapasztalatszerzésre vágyó hallgatók által kedvelt Brandstorm az üzleti iskolák próbaköve lett az egész világon.

2013-ban a vetélkedő minden eddiginél nagyobb lesz: egy üzleti stratégia kidolgozása a csoport vezető márkája, a L'Oréal Paris számára. A küldetés: átütő innováció!