A L’Oréal és a Valentino világméretű licencszerződésről tesz bejelentést a luxus parfümök és a luxus szépségápolás területén
A Csoport

valentino

Clichy, 2018. május 28. – A L’Oréal és a Valentino világméretű, hosszú távú licencszerződés aláírását jelentette be luxus parfümök és luxus szépségápolási cikkek megalkotásáról, fejlesztéséről és forgalmazásáról a Valentino márkanév alatt.

Az 1960-ban Rómában alapított Maison Valentino egyedülálló szerepet tölt be a luxus világában, amit a Haute Couture régi hagyományának, valamint a kreatív igazgató, Pierpaolo Piccioli innovatív szemléletű, modernkori meglátásainak köszönhet. A vezérigazgató, Stefano Sassi és a kreatív igazgató, Pierpaolo Piccioli sikeres vezetésével a Valentino napjainkban a szépség, a rendkívüliség és korszerűség imázsát testesíti meg, és mint ilyen, erőteljes inspirációt tud nyújtani a parfümök és a szépségápolási cikkek létrehozásához. A három legnépszerűbb parfüm manapság a Valentino Donna, a Valentino Uomo és a Valentina.

A szerződés 2019. január 1-jén lép érvénybe a szokásos hatósági jóváhagyások után, ha lesz ilyen.

Nicolas Hieronimus, a L’Oréal helyettes vezérigazgatója szerint „Nagy örömmel tölt el minket, hogy megkaptuk a licencet a Maison Valentino-tól. A presztízs és a korszerűség különleges együttesét magának tudható Valentino mindenképpen vonzó lesz az ezredév fogyasztóinak szerte a világon és márkaportfoliónk ideális kiegészítése lesz.”

Stefano Sassi, a Valentino vezérigazgatója szerint „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy elkezdhetjük a L’Oréallal ezt az új kalandot, és így továbbfejleszthetjük a munkánkat a szépségiparban. Úgy véljük, hogy a Valentino igen nagy potenciállal bír ebben a kategóriában, és a L’Oréal páratlan szakértelmével ezt meg is tudjuk majd valósítani.”