A L'Oréal a ModiFace felvásárlásával tovább bővíti tapasztalatát a nemzetközi szépségipari technológia területén
A Csoport

Clichy, 2018. március 16. – A L'Oréal bejelentette, hogy felvásárolta a kiterjesztett valóság és a mesterséges intelligencia kozmetikai ipari alkalmazásában nemzetközileg elismert vezető, a kanadai ModiFace 100%-át. Ez a felvásárlás összhangban van a L'Oréal digitális gyorsítást célzó stratégiájával, hogy a szolgáltatási és kozmetikai élmény tekintetében a leginnovatívabb technológiákat biztosítsa a csoport 34 nemzetközi márkája számára.

Modiface

A Parham Aarabi által tizenegy éve Torontóban alapított ModiFace fejlett 3D virtuális smink technológiákat, szín- és bőrdiagnosztikai szolgáltatásokat fejlesztett ki a saját know-how-ja felhasználásával, amely leköveti az arc jellemzőit és színét, és amelyet csaknem minden nagyobb kozmetikai márka alkalmaz már. A ModiFace csaknem 70 mérnököt, kutatót és tudóst alkalmaz, akik már több mint 200 tudományos publikációt tettek közzé, és több mint harminc szabadalmat jegyeztettek be.

Lubomira Rochet, a L'Oréal digitális igazgatója így fogalmaz: „Nagy lelkesedéssel köszöntjük a ModiFace-t, amely a L'Oréal digitális szolgáltatások K+F központja lesz. Világklasszis csapatával, technológiáival és a kozmetikában a technológiai innováció területén nagy múltjával a ModiFace innovatív szolgáltatásokra építve a kozmetikai élmény újrafogalmazását fogja támogatni, hogy könnyebb legyen vásárlóinknak a termékek és márkák felfedezése, kipróbálása és kiválasztása. A L'Oréal és a ModiFace is a kozmetikai iparban nyitott új korszak élén szeretne járni, a vásárlóinknak pedig innovatív szolgáltatásokat és élményeket biztosítani.”

Parham Aarabi, a ModiFace alapítója és elnök-vezérigazgatója a következőket mondja: „A L'Oréal részéről a ModiFace felvásárlása fantasztikus lehetőséget biztosít a kozmetikában a kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) példátlan ütemű innovációjára, amelynek eredményei a következő évtizedekben fogják alakítani a kozmetikai ipart. Egész csapatunk és jómagam is rendkívüli izgalommal csatlakozunk a L'Oréal családjához, és várakozással tekintünk az AR-/AI-alapú jövő elé, amelyet együtt fogunk megteremteni.”

A ModiFace a L'Oréal digitális szolgáltató gyárának, a csoport márkái számára új digitális szolgáltatásokat tervező és fejlesztő speciális hálózatának tagja lesz. A ModiFace szorosan együttműködik majd a L'Oréal fejlett kutatási részlegével, így kihasználhatja annak páratlan, évszázados kozmetikai ipari tapasztalatát. A ModiFace székhelye továbbra is Torontóban lesz az egyetem szomszédságában, amellyel számos kutatási partnerséget hozott már létre.

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82.600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok, illetve webáruházak.

Kutatás és innováció, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül. www.loreal.com