Globális összefogás: évről évre egyre több L’Oréal munkatárs önkénteskedik a Citizen Day-en világszerte
A Csoport

A L'Oréal 2010 óta minden évben megrendezi a Citizen Day önkéntes napját, amelyen minden évben 70 ország L’Oréal munkatársa vesz részt. Ezt a napot a dolgozók kizárólag a szociális és környezeti tevékenységek iránt elkötelezett, non-profit szervezetek rászorulóinak szentelik. 

A L'Oréal magyar csapata június végén tartotta önkéntes napját, amelynek keretein belül három alapítványt is segíteni tudtak. Támogatták az Önkéntes Központ Alapítványt, akik maguk is az önkéntesség kultúrájának terjesztését hirdetik. Ők a két további szervezet esetében is hozzájárultak az együttműködések lebonyolításához és a szervezési feladatokhoz. 

A Bárányfelhő Alapítvány bevonásával a gyermekotthonokban és nevelőszülőknél élő gyermekeket is meglepték. Az alapítvány kifejlesztett egy úgynevezett Galaxis játékot, amely egyszerre fejleszti és szórakoztatja a gyermekeket. A játék során a L’Oréal dolgozóival közösen csapatokat kellett alkotniuk, majd kitalálniuk a képzeletbeli bolygójukat. Az elképzelt világot ezt követően a „Bolygóközi Konferencia” zsűrijének prezentálták, akik a legjobb ötletet különleges nyereménnyel díjazták.

A nap további részében a RÉS Alapítvány - Családok Átmeneti Otthona is segítséget kapott a L’Oréal munkatársai jóvoltából. Az otthonban felújítási munkálatokat végzett a csapat, hogy minél szebbé és komfortosabbá tegyék a helyet az ott lakók számára.

A L’Oréal Citizen Day mára sikeresen elterjedt a világban, és 2017-ben már 70 ország több mint 30 000 munkavállalóját sikerült mozgósítani. Tavaly 700 non-profit szervezet kapott segítséget a szépségipari vállalat dolgozói jóvoltából. Az önkéntes programon évről évre egyre több L’Oréal munkavállaló vesz részt, amelyet a cég is nagymértékben támogat. „A Citizen Day kulcsfontosságú része a vállalati kultúránknak. A több mint 200 000 óra, amelyet munkatársaink ezen a napon önkéntességgel töltenek, nagyon büszkévé tesz minket” – mondta el Alexandra Palt, a L’Oréal CSR vezetője.

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, illetve saját márkaboltok.

Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül. www.loreal.com