A L’Oréal világelső lett 2017-ben a CDP és a Newsweek Zöld ranglistáján
A Csoport

newsweek

Több jelentős független nemzetközi szervezet is elismerte, hogy 2017-ben a L’Oréal volt az első a fenntarthatóságban. A Newsweek Green Ranking és a Corporate Knights közös közleménye szerint 89,90 százalékos összetett Newsweek Green eredményt ért el a L’Oréal, ezzel pedig a világ 500 vállalata között a legjobban szereplő nemzetközi vállalat és a legjobban teljesítő, személyes termékeket gyártó vállalat lett. http://www.newsweek.com/top-500-global-companies-green-rankings-2017-18

 

A L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozott továbbá, amelyek a csoport ellátási láncában figyelemre méltó, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését, a vízgazdálkodás javítását, az erdőirtás megfékezését és az új fenntartható gazdaságban vezető szerep betöltését célzó tevékenységeinek elismeréseként A minősítést kaptak a CDP mindhárom programjára (éghajlat, víz és erdők). A CDP több mint 3000 nagyvállalat körében A-D minősítéseket tesz közzé az éghajlat, a víz és az erdők területén, az elsőket pedig az előkelő A listával jutalmazza. https://www.cdp.net/en/scores-2017

 

Ezek az eredmények is alátámasztják, hogy a L’Oréal már a Sharing Beauty With All program 2013-as elindítása óta elkötelezett a fenntarthatóság és a haladás mellett. Jean-Paul AGON, a L’Oréal elnöke és vezérigazgatója ezt mondja erről:

„Ezek az elismerések is bizonyítják a L’Oréal szilárd elkötelezettségét a fenntartható átalakulás felé vezető út mellett, és arra bátorítanak bennünket, hogy még tovább menjünk. Szeretnénk fontos szerepet játszani, és aktívan hozzájárulni a környezeti problémák megfékezéséhez, amelyekkel ma a világ szembenéz. ”

 

A L’Oréal Sharing Beauty With All programja négy pilléren alapszik:

- fenntartható innováció, hogy csökkentsük a termékek és összetevők környezeti lábnyomát;

- fenntartható gyártás, hogy csökkentsük az üzemek és elosztó központok környezeti lábnyomát;

- fenntartható élet, ami lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy fenntartható fogyasztási döntéseket hozzanak;

- a fejlődés megosztása a csoport minden érdekeltjével: a közösségekkel, a beszállítókkal és a munkavállalókkal.