A L’Oréal új arcai 2018-ban
A Csoport

A L’Oréal öt új múzsával indítja 2018-at. A csoport férfi nagyköveteket és felkapott hírességeket választott, de egy ismerős arcot is újra köszönt.

Loreal uj arcok

Szépség mindenkinek, szépség a férfiaknak

A L’Oréal csoport két férfi nagykövetet mutatott be. A korábbi labdarúgó, David Beckham azért csatlakozott a L’Oréal Luxe csapatához, hogy forgalomba hozza House 99 márkáját, a Trónok harca sztárja, Nikolaj Coster-Waldau pedig a L’Oréal Men Expert szóvivője lett.

A férfiszépség népszerűsítése érdekében David Beckham és a L’Oréal Luxe a férfiak szépségápolását helyezi reflektorfénybe az Egyesült Királyságban 2018. február 1-én forgalomba hozott új House 99 márkával. A bevezetés kapcsán Beckham a következőket kívánta mondani: „A House 99 márka létrehozásával azt szerettem volna, hogy ihletet és megfelelő termékeket kapjanak az emberek a kísérletezéshez, miközben teljesen otthonosan érzik magukat.” Az volt a célja, hogy a márka köré kiépítse a szépségápolás-rajongók befogadó közösségét, és folytassa a férfiasság fogalmának újraértelmezését, ahogy az elmúlt években is tette.

A férfiak szépségápolásának másik szószólója Nikolaj Coster-Waldau színész, aki Brian de Palma legújabb, Domino című filmjének főszereplője. A hírnevét a számára fontos ügyek támogatásához is felhasználja, ilyenek például a nemek közötti egyenlőséget, az éghajlatot, illetve s fenntartható fejlesztést érintő kezdeményezések. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) jószolgálati nagyköveteként reményei szerint szóvivői pozícióját kihasználva befolyást tud gyakorolni a Movember Alapítványon, a L’Oréal által támogatott nemzetközi szervezeten keresztül, amely a férfiak egészségügyi kérdéseivel kapcsolatos felvilágosításért és pénzgyűjtésért dolgozik. Nikolaj ugyanúgy örül annak is, hogy a márka szívesen képviselteti magát egy „hétköznapi hőssel”. „Tökéletesen egyetértek a Men Expert eszméjével” – mondja. „A legjobbat kihozni magadból, bármilyen korú is legyél, és megpróbálni pozitív módon befolyásolni a napi életet – ezek olyan értékek, amelyeket magam is teljes mértékben osztok.

A közösségi média múzsái az innovációt testesítik meg

A világ befolyásolói olyan arcok, akik napjaink közösségi média világában megtestesítik a márkákat. Ennek szellemében a divattervező, modell és író Alexa Chung lett a L’Oréal Professionnel legújabb kiválasztott múzsája. Az Instagramon több mint 2,8 millió követőjével Alexa sikkes, nyugodt stílusa meghódította a márkát. A L’Oréal Professionnel valójában már dolgozott a volt modellel, még tavaly májusban, amikor forgalomba hozta új kollekcióját, utána pedig a 2017. évi Párizsi Divathéten. Idén a L’Oréal Professionnel két bevezetésének támogatása miatt tér vissza: a Parisian Nudes egy új hajfesték-kollekció, a Pro Fiberpedig a neves hajápoló-család, amelynek bővítését tervezi a csoport 2018-ban. „Alexa egy igazi divatdiktátor” – mondja a L'Oréal Professionnel nemzetközi ügyvezető igazgatója, Marion Brunet. „Az ő személyisége tökéletesen megtestesíti a L'Oréal Professionnel típusú nőt: magabiztos, elegáns, kacér és szabad.”

A Kérastase ugyancsak egy felkapott arcra talált Emily Ratajkowski személyében. Az elkötelezett feminista és a női szabadság szimbóluma állandó szereplő a médiában és a közösségi hálózatokon, ahol több mint 15 millió követője van.

A múzsa, aki hű maradt az ígéreteit beváltó márkához

A Csoport nem feledkezett meg az alapértékeiről sem. A márkák által a múzsák segítségével kiépített bizalmat, illetve a Lancôme termékek sikerét alátámasztva Isabella Rossellini 2015-ben a márka szóvivőjeként tér vissza. A színésznő, aki a Lancôme első nemzetközi arca volt, a jólét és a sugárzó szépség népszerűsítéséért tér vissza. Idén a Rénergie Multi-Glow család nagyköveteként a „baby boom” idején született nőkért is fog szólni. Ma már 60 felett járnak azok a nők, akik a modern nőiességet megteremtették. 2020-ra várhatóan a világ lakosságának 15%-át fogják kitenni, ma pedig bizalommal és szabadon vállalják fel nőiességüket.

Ezek az új arcok bármilyen életkorban, bárhol a világon a L’Oréal Csoport hűségét és nyitottságát tükrözik szépség minden fajtája iránt.