A L’Oréal továbblép a rák elleni küzdelemben

2018. február 4-én volt a rák világnapja. Ha tovább olvas, megtudhatja, hogy a L’Oréal csoport és márkái hogyan köteleződnek el a rák elleni küzdelem és a betegek támogatása mellett.

cancer

A La Roche-Posay a bőrrák megállítására fordítja a figyelmét

A La Roche-Posay bekapcsolódott az elmúlt két évtizedben 70%-os növekedést mutató bőrrákos esetek kockázatainak megelőzéséért folyó nemzetközi munkába[1]. A márka tíz éve kezdte el szervezni éves kampányát, a Melanoma Napokat, amikor is a bőrgyógyászok az egész világon ingyenes konzultációkat tartanak. Ma már több mint 280 000 konzultációt tartanak évente. Sok forog kockán, mivel a bőrrák 90%-a kezelhető, ha időben felismerik.
 „
Skinchecker” kampányával 2015-ben ennél is tovább lépett a La Roche-Posay. Egyszerre 38 országban szervezték meg, és arra hívták fel az emberek figyelmét, hogy ellenőrizzék a saját anyajegyeiket, illetve a közvetlen környezetükben lévőkét. „Szeretnénk, ha az emberek kulcsszereplők lennének a bőrellenőrzésben” – mondja Maité Cristiani, a La Roche-Posay International ügyvezető igazgatóhelyettese. „Digitális megközelítést választottunk annak biztosítása érdekében, hogy a kampánynak híre menjen, de ne legyen riasztó hangvételű vagy az emberek bűntudatát felkeltő.” A kezdeményezés az első év óta szárnyal, ma már több mint 95 millió „skinchecker” van világszerte. A kampány lehetőséget biztosított az első intelligens szenzor, a „My UV Patch” bevezetésére is, amely a napsugárzás veszélyeire figyelmezteti a felhasználókat. Ha a bőrre felhelyezik, a szenzor a mobiltelefonra küldött személyre szabott információkkal segíti az embereket, hogy többet tudjanak meg a nap elleni védelemről. A 37 országban terjesztett több mint egy millió tapaszért a „My UV Patch” 2017-ben megkapta a Nudging for Good díjat. Sikereire építve a 2018. évi CES-en a márka bejelentette az első akkumulátor nélküli, viselhető elektronikus UV-szenzort, az UV Sense-t.

Kiállás a petefészekrák túlélői mellett

A rák túlélőinek támogatása a kezdetektől fogva a Pureology génjeibe van kódolva. A márkát a híres stílustervező, Jim Markham alapította 2001-ben, miután arra figyelt fel, hogy egy petefészekrákos barátja nem talál megfelelő sampont a hajára. A Pureology válasza erre a szulfátmentes, természetes összetevőkre épülő, 100%-ban vegán termékek kifejlesztése volt.
A márka a Nemzeti Petefészekrák Liga (NOCC) büszke támogatója, amely a rák megelőzéséért és kezeléséért, illetve a túlélők életminőségének javításáért dolgozik. 100 000 dollárt adományozott a NOCC-nak, és online felvilágosító kampányok keretében folyó népszerűsítéssel támogatja a kezdeményezéseit. Sportrendezvények támogatásával a Pureology a petefészekrákot övező csendet is szeretné megtörni.

Az Ovarian Cancer Action jótékonysági szervezettel együtt az Egyesült Királyságban is elindított egy kampányt a márka a kutatások fejlesztésére. 2018 márciusában a Pureology UK minden csomagban eladott Hydrate sampon és hajkondicionáló után 1 fonttal fogja támogatni a jótékonysági szervezetet. A Pureology dolgozói saját elkötelezettségét mutatja, hogy 20 000 font összegyűjtésével támogatják a márka erőfeszítéseit. A Pureology stílustervezőit az egész országban felhívják továbbá, hogy a helyi felvilágosítás érdekében a saját városukban szervezzenek meneteket.

Mindenkinek joga van törődni magával: a L’Oréal Alapítvány támogatja a betegeket

A Beauty For A Better Life program keretében a L’Oréal Alapítvány minden nap annak érdekében dolgozik, hogy a betegségben szenvedő emberek számára is elérhető legyen a törődés a szépségükkel és a jóllétükkel, hogy ezzel is segítse fenntartani küzdőszellemüket és önbecsülésüket. Kórházakban vagy arra kijelölt helyeken mentálhigiénés szakemberek nyújtanak gondozói szolgáltatásokat – idetartozik a masszázs, a sminkfoglalkozás, valamint az arc, a kéz és a láb speciális kezelése. A szolgáltatások úgy vannak kialakítva, hogy a betegek saját magukat gondozhassák, a kezeléssel járó fizikális kellemetlenségek leküzdésével kapcsolatos tanácsokat kapjanak, és jó testi és pszichológiai közérzetet biztosító védőburkot teremtsenek.

Márkái és Alapítványa révén a L’Oréal Csoport azon dolgozik, hogy küzdjön a rák ellen, és támogassa a túlélőket, fenntartsa elkötelezettségét, ami a csoport
alapértékeinek lényegét jelenti.

Forrás: http://www.monthly-digest-loreal.com/en/article/soigner-la-peau-des-patients-atteints-du-cancer-le-nouvel-engagement-de-la-roche-posay/