Gazdasági és műszaki hallgatók nevezését várja a L’Oréal innovációs versenye
A Csoport

Budapest, 2018. február 21. - Vezető világmárka menedzserének bőrébe bújhatnak azok az egyetemisták és főiskolások, akik jelentkeznek a L’Oréal Brandstorm esettanulmány versenyre. A jelentkezés március 7-én zárul.

Brandstorm 2018

2018-ban is folytatódik a L’Oréal üzleti és innovációs versenye, a Brandstorm, amely 2017-ben 25.000 résztvevőt vonzott a világ 60 országából, 26 éves története során pedig a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát.

A L’Oréal Brandstorm kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, mely egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének fognak prezentálni.

2017 óta a L’Oréal két kategóriában is várja a jelentkezőket; a Brand a gazdasági irányultságúaknak, a Tech pedig mérnököknek és műszaki érdeklődésűeknek szól. Egy további CSR díjat is kiosztanak annak a csapatnak, amelyik a legfenntarthatóbb innovációval áll elő.

A versenyre 3 fős csapatokban jelentkezhetnek felsőoktatásban tanuló hallgatók, akiknek felkészülésük során a L’Oréal vezetői is segítséget nyújtanak majd.

Ebben az évben a hallgatók a L’Oréal Professzionális Termékek Divíziójába nyernek betekintést, hiszen az idei év témája „Tervezd meg a jövő szalon élményét”, amelyhez a zsűri innovatív, intelligens és digitális üzleti megoldásokat vár.

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felfedezése is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

A Brandstormra március 7-ig lehet jelentkezni, a regionális döntő április 10-én Pozsonyban, a döntő pedig május 17-én Párizsban lesz, ahol a csapatokat három kategóriában (Brand, Tech, CSR) díjazzák, kategóriánként 10.000 eurós nyereménnyel.

A részvétel feltételei itt találhatók:

www.brandstorm.loreal.com  

Az esemény 2018-as trailere itt tekinthető meg:

https://www.youtube.com/watch?v=KZrwsL8Q-2Y

Összefoglaló videó a 2017-es eseményről:

https://www.youtube.com/watch?v=4lgt-IpPGgI

 

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82.600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok, illetve webáruházak.

Kutatás és innováció, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül. www.loreal.com