Magyar hallgatók vehetnek részt a L’Oréal Brandstorm nemzetközi döntőjén Párizsban
A Csoport

Április 10-én rendezték meg a L’Oréal Brandstorm innovációs versenyének regionális fordulóját, ahol magyar, cseh, illetve szlovák felsőoktatási hallgatók mutatták be ötleteiket a zsűrinek. A résztvevőket összesen három kategóriában díjazták, amelyből kettőt magyar csapat nyert. Ezen felül az egyik magyar csapatot az a megtiszteltetés érte, hogy a nemzetközi döntőben képviselhetik a régiónkat.

brandstorm 2018

Idén rekord mennyiségű regisztráció érkezett a magyar, cseh, szlovák régióból – összesen 282 hallgató, vagyis 94 csapat jelentkezett a versenyre. Közülük 14 csapat vehetett részt a pozsonyi regionális döntőn, ahol három kategóriában lehetett díjat nyerni. Azonban a párizsi nemzetközi döntőre csupán egy csapat juthatott tovább.

Az idei feladat a vállalat professzionális termékeihez kapcsolódott. A csapatoknak a jövő L’Oréal szalon élményét kellett megtervezniük. A zsűri innovatív, digitális és fenntartható megoldásokat várt.

A regionális fordulón összesen három kategóriában osztottak díjat: a nyertes Zenina nevű csapat tagjai a budapesti Corvinus Egyetemről érkeztek, ötletükkel a Brand-díjat nyerték el, amelyet május 17-én a nemzetközi döntőn is bemutathatnak. A tét nagy, ugyanis ha az ő ötletük tetszik leginkább a zsűrinek, 10 000 eurós nyereménnyel távozhatnak. A Brand-díj mellett két további díjat osztottak ki a regionális döntőn: a CSR-díjat fenntartható szalon koncepciójával a Corvinus / ELTE tagokból álló Zseb csapat kapta, míg a Tech-díjjal a cseh Hairy Tale csapatot ismerték el.

A L’Oréal Brandstorm a kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, amely 26 éves története során a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát. A Brandstorm egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a versenyzőknek valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a L’Oréal zsűrijének prezentálhatnak.

A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felkutatása is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

Az esemény 2018-as trailere itt tekinthető meg: https://bit.ly/2yK2mfY

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok, illetve webáruházak.

Kutatás és innováció, valamint egy 3 885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül. www.loreal.com