A MY UV PATCH ELNYERTE A “NUDGING FOR GOOD” GYÉMÁNT DÍJAT
Márkák

myuv nudging

Brüsszel, 2017. március 20. - Brüsszelben megrendezett  "Nudging for Good" díjátadó ünnepségen a My UV Patch, a La Roche-Posay digitális áttörő innovációja, aminek célja a helytelen napozási szokások megváltoztatása, elnyerte a European Brands Association (AIM) Gyémánt díját. A 2016-ban elindított "Nudging for Good" díj célja, hogy olyan márkákat tüntessen ki, amelyek segítenek az embereknek, hogy megváltoztassák a viselkedésüket és hozzájárulnak egy egészségesebb és/vagy fenntarthatóbb fogyasztói megközelítés kialakításához.

 

Laetitia Toupet, La Roche-Posay Global Director: "Ez a díj rendkívül motiváló! Egy évvel a bevezetés után, a My UV Patch hatékonyan bizonyította, hogy a modern tudomány és technológia képes megváltoztatni a fogyasztók napozási szokásait, és hozzájárul a La Roche-Posay bőrrák elleni küzdelem hosszú távú elkötelezettségéhez. "

 

 

RIASZTÓ STATISZTIKÁK RÁVILÁGÍTOTTAK A BIZTONSÁGOS NAPOZÁSI SZOKÁSOK NÉPSZERŰSÍTÉSÉNEK FONTOSSÁGÁRA

 

2015-ös La Roche-Posay számára végzett IPSOS kutatás - 23 ország 20.000 ember részvételével- rámutatott arra, hogy nagy különbség van a fogyasztók napvédelemről való tájékozottsága és a viselkedése között:

 

•10-ből 9 résztvevő tudatában van a védelem nélküli napozás káros hatásaival, mégis az emberek mindössze 27%-a használ következetesen napvédő készítményt az arcára

• Az emberek 5% -a visel hosszú ujjú inget, vagy más védő ruházatot

• Az embereknek csak 20% -a törekszi arra, hogy árnyékban legyen

 

A tanulmány ijesztő eredményei rámutattak arra, hogy folyamatos igény van az intelligensebb és egyszerűbb kezdeményezésekre, amelyek segítenek a lakosságnak abban, hogy a napozás biztonságosabb legyen.

 

 

NAPOZÁSI SZOKÁSOK MEGVÁLTOZTATÁSA A MY UV PATCH SEGÍTSÉGÉVEL, HOGY CSÖKKENTSÜK A LEÉGÉS ÉS A BŐRRÁK KIALAKULÁSÁNAK KOCKÁZATÁT

A napvédelem úttörőjeként, a La Roche-Posay 30 éve dolgozik bőrgyógyászokkal, elkötelezett a bőrrák elleni harcban és hosszú távú küldetése az oktatás és figyelemfelhívás a napozás káros hatásaira és a bőrrák kockázatára.  

 

A La Roche-Posay a L'Oréal Technológiai Inkubátorral együttműködve létrehozta a My UV Patch szenzort és az ahhoz kapcsolódó okostelefon alkalmazást, amely pontosan figyelemmel kíséri az UVA- és az UVB-sugárzást, és oktatja az embereket arról, hogyan kell biztonságosabbá tenni a napozást, ezzel csökkentve a bőrrák kialakulásának kockázatát.

 

Rendszeres használata a közelmúltban kimutatta, hogy pozitív magatartásváltozás érhető el. Az előzetes felmérés eredményei azt mutatják, hogy a szenzor használata elősegíti a biztonságos napozást, és segít csökkenteni a napégés kockázatát:

• 63% kevesebb leégést tapasztalt

• 37% -kal több arcvédőt használtak

• 31% igyekezett többet az árnyékban maradni

 

A szenzor egy ultra-vékony tapasz, amely fotoérzékeny festékeket tartalmaz és az applikáció egy okos algoritmus segítségével figyelembe veszi a felhasználó személyes adatait (fotótípus, bőrtípus, szem- és hajszín), valamint hely és időjárási adatokhoz is kapcsolódik. Az alkalmazás ezután létrehozza az alapvető információkat a napi napsugárzás és a szükséges napsugárzás elleni védelemre vonatkozóan. A My UV Patch az első hordható UV-szenzor, amely 3-5 napig is viselhető, még úszás, zuhanyozás és sportolás közben is ... és figyelembe veszi a napvédő készítmény használatát is!

 

KÖVETKEZŐ LÉPÉS

 

2017-ben a La Roche-Posay szórakoztató, játékos módon segít az egész családnak, hogy aktívan és hatékonyan alkalmazzák a napvédelmet a gyakorlatban. A napvédelem oktatásnak nagyon korán el kell kezdődnie. A napozási szokások megváltoztatása és a gyermekek jövőjének érdekében a legfontosabb, hogy korán és a saját nyelvükön szóljunk hozzájuk: egyszerű és szórakoztató módon! Az My UV Patch játékosan tanítja a gyerekeket, a hatékonyabb védelem érdekében – azokban a  kritikus években is.

 

Míg 2016-ban közel 1400 országban bőrgyógyászon, gyógyszerészen keresztül közel 400.000 My UV Patch-et osztottak szét ingyenesen, idén a márka 36 országban jelentősen növeli a forgalmazást.

 

 

 La Roche-Posay

A napvédelem úttörőjeként, több mint 30 éve dolgozik együtt bőrgyógyászokkal. A La Roche-Posay küldetése, hogy felhívja a lakosság figyelmét a napsugarak káros hatásaira és a bőrrák kockázataira, jobb életet kínálva az emberek számára, különösen az érzékeny bőrűeknek. Több mint 25 000 bőrgyógyász által ajánlott márka világszerte, a La Roche-Posay bőrápolási készítmények egyedülálló választékát kínálja a hatékonyság, a tolerancia és a kellemes textúra érdekében. A szigorú formulázási követelmények által kifejlesztett termékek minimális számú összetevőt tartalmaznak a lehetséges mellékhatások csökkentésének, az aktív összetevők optimális koncentrációja pedig megnövekedett hatékonyság érdekében. Ezenfelül a La Roche-Posay termékeket szigorú klinikai vizsgálatoknak vetik alá, hogy garantálják a hatékonyságot és biztonságot, még az érzékeny bőrön is.

 

Nudging For Good Award 

A 2016-ban indított első nemzetközi Nudging for Good díj célja, hogy elősegítse az European Brands Association( AIM) és nemzetközi tagjai számára, az egyedülálló "Nudges for good" kezdeményezés létrehozásának népszerűsítését. A "Nudge for good" lényege, hogy egy márka, a fogyasztói szempontok alapján könnyűvé és vonzóvá tegye az emberek számára helytelen viselkedéseik és szokásaik megváltoztatását, ezáltal egészségesebb és/ vagy fenntarthatóbb életet válasszanak. A márkáknak különleges a helyzete, hiszen a fogyasztókkal napi szinten kapcsolatban vannak, így társadalmi szinten is változást érhetnek el.

Az első díjakat az AIM igazgatótanácsának tagjai - európai szintű vezetők európai intézmények, nem kormányzati szervezetek, a média és az akadémiai tagok  jelenlétében, 2010. március 20-án Brüsszelben tartott ünnepi vacsorán adták át a Concert Noble-ban.

 

AIM

A European Brands Association(AIM) az európai gyártókat képviseli a kulcsfontosságú kérdésekben, amelyek kihatnak a tervezésre(design), disztribúcióra, piacra.

AIM tagok közé nemzeti szervezetek, különböző méretű vállalkozások tartoznak, kb. 1800 vállalat, 21 országból. A mindennapi fogyasztási termékekre, mint az étel, ital, háztartási és kozmetikai termékek, több mint 640 milliárd eurót költöttek az EU-ban 2012-ben. A branding kulcs szerepet játszik abban, hogy a minőségi termékek az elektronikai-, játék-, divat- , sport- és autószektorban sikeresek legyenek. AIM küldetése, hogy olyan környezetet teremtsen a márkák számára, amelyben fair és élénk verseny folyik, előmozdítja az innovációt és garantálja, hogy a fogyasztók a maximális értéket kapják most és az elkövetkező generációk is.