A L'Oréal bemutatja legújabb innovációit a párizsi Viva Technology konferencián
A Csoport

Bemutatva a Csoport legújabb technológiai fejlesztéseit, a L’Oréal idén második alkalommal vesz részt a párizsi Viva Technology konferencián.

2017. június 15. Bemutatva a Csoport legújabb technológiai fejlesztéseit, a L’Oréal idén második alkalommal vesz részt a párizsi Viva Technology konferencián. A 3 napos találkozóra a világ minden tájáról érkeznek vállalatok, start-upok és tech őrültek a francia fővárosba, hogy megcsodálhassák és bemutassák az év digitális újításait.  

 

A vállalat 5 márkájával képviseli a szépség digitális oldalát a csúcstalálkozón, ahol a kozmetikai ipar legújabb innovációit és fejlesztéseit mutatják be. Kialakítottak egy start-up sarkot is, ahol a cég és partnerei által a munkahelyi környezet tökéletesítésére kifejlesztett innovatív módszereket szemléltetik.

 

Connected Beauty:

 

A L’Oréal technológiai újításai edukációs céllal hozzák közelebb a fogyasztókhoz a szépségápolás helyes szokásait, illetve személyre szabhatóvá teszik azokat.

 

A Lancôme bemutatja az első személyre szabott alapozót

 

- Az úttörő Le Teint Particulier Custom Made Alapozó a luxus, a művészet és a technológia egyedi kombinációja, amely minden nő számára elérhetővé teszi a saját, egyénre szabott alapozóárnyalatát. A Le Teint Particulier forradalmi, szabadalmaztatott technológiát használ, hogy minden egyedi bőrtónust felismerjen. Ennek köszönhetően a rendszer teljesen személyre szabott, az adott nő egyedi bőrtónusához tökéletesen passzoló terméket kever ki.

- A szolgáltatás a Szépségtanácsadónál kezdődik, aki beszkenneli a fogyasztó bőrtónusát, ezután az adat beprogramozott algoritmusokon halad át, amelyek meghatározzák a bőrtónushoz passzoló tökéletes alapozóárnyalatot. A formulát ott helyben keverik ki, az árnyalat egyedi kódja pedig rákerül a csomagolás aljára, hogy a jövőben könnyedén újra lehessen vásárolni.

 

Biztonságos napozás egy kis bőrre ragasztható UV-szenzorral

 

- A La Roche-Posay aktív kozmetikai márka évtizedek óta dolgozik bőrgyógyászokkal. Egyik kiemelt küldetése, hogy felhívja a figyelmet a napozás kockázataira és a tudatos, biztonságos napozást népszerűsítse széles körben. A vállalat technológiai fejlesztésekkel együttműködő csapatával hozták létre a My UV Patch szenzort, amely figyelemmel kíséri az UVA- és az UVB-sugárzást, és mobilapplikáció segítségével felhívja használói figyelmét arra, hogyan kell biztonságosabbá tenni a napozást, ezzel csökkentve a leégés és akár a bőrrák kialakulásának kockázatát.

- A szenzor egy ulta-vékony, rugalmas tapasz amely fotoérzékeny festékeket tartalmaz és egy applikáció segítségével figyelmezteti a felhasználót személyes jellemzői (bőrtípus, szem- és hajszín) és napozási szokásai alapján, hogy mikor érdemes újra felvinni a naptejet. A My UV Patch az első olyan hordható UV-szenzor amelyet napokig lehet viselni, úszás és sportolás közben is. Tavaly közel 1400 országban bőrgyógyászokon, gyógyszerészeken keresztül közel 400.000 My UV Patch-et osztottak szét ingyenesen, idén a márka  egyes fényvédő termékeihez csomagolva, Magyarországon is elérhetővé tette.

 

Fésülködj tudatosan az okos hajkefével!

 

- A Csoport professzionális fodrászati márkája, a Kérastase létrehozta a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. Az „okoskefe” elnyerte az év Nemzetközi CES Innovációs Díját, amely az új technológiai termékek kiemelkedő formatervezését és kivitelezését ismeri el.

- A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.

 

A látogatók kipróbálhatják a L’Oréal Paris világszerte húsz millió alkalommal letöltött Makeup Genius virtuális smink applikációjának legújabb felturbózott verzióját és virtuálisan tesztelhetnek körömlakkokat a Nail Genius segítségével. Végül új frizurákat, hajszíneket és hajformákat próbálhatnak ki virtuálisan a L’Oréal Professionnel márka Style My Hair appjával.

 

HR Disrupt Café 

A technológia nem csak a szépség terén hódít, hanem a munkavállalói élményt is növelheti. A HR Disrupt Café startup sarokban a L’Oréal és három startup partnere (OSCARh, Monkey Tie és Never Eat Alone) innovatív módszereket mutatnak be:

 

- A Never Eat Alone egy ebédszervező alkalmazáson keresztül arra buzdítja a különböző részlegeken dolgozó munkavállalókat, hogy aktívan építsék kapcsolataikat

- Az OSCARh azon dolgozik a L’Oréallal, hogy innovatív karrierutakat építsen, amely lehetővé teszi a L’Oréal alkalmazottaknak, hogy 3 hónapra belemerüljenek egy innovatív startup vagy KKV munkájába

- A Monkey Tie egy Career Profiler alkalmazást fejleszt a Csoport számára, amely a vállalaton belüli mobilitást hivatott növelni.

 

A Viva Technology Paris egy nemzetközi rendezvény a Publicis Group és a Les Echos Group szervezésében, küldetése a startup-ok növekedésének elősegítése, a digitális átalakulás és az innováció. A Viva Technology-t a párizsi Porte de Versailles-ban rendezik meg 2017. június 15-17. között.

 

A L'Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2016-ban 25,8 milliárd eurós forgalmat generált és 89,300 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzletekben, illetve saját márkaboltokban.

Kutatás és fejlesztés, és egy 3870 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com