A L’Oréal és a General Assembly bevezeti a Digitális Marketing 1. szintű felmérést
A Csoport

dm1

 

 

New York / Clichy, 2017. június 13. – Az utóbbi három évben megkétszereződött számú digitális marketing munkakörökben egyre nagyobb szükség van adatkezelési, -elemzési és technikai készségekre. Már az is nehézséget jelent, hogy a marketingigazgatók és a toborzási menedzserek megismerjék a munkatársak kompetenciáit, a marketingesek pedig alkalmazkodjanak a piaci igényekhez. Elengedhetetlen tehát, hogy a lehetséges jelentkezők és a már meglévő munkatársak kompetenciáit is világosan látni lehessen.  

 

Ennek az égető szükségletnek a kielégítése érdekében a LOréal és a General Assembly ma bejelentette, hogy útjára indítja a szakma által kidolgozott 1. szintű digitális marketing(DM1) -értékelő rendszert, amely az egyének és a munkáltatók számára is átláthatóbbá teszi a digitális marketing készségek körét. 4000 munkatárs már részt vett a DM1-ben, a LOréal pedig a jövőbeli munkatársak kiválasztásához is felhasználja azt; csak az utóbbi három hónap toborzási szakaszában 500 jelentkező vett részt a felmérésben. 

 

A DM1 a digitális marketing következő hat kulcsterületét méri fel: digitális hirdetés, hűség-, tartalom-, mobil-, közösségimédia- és többcsatornás marketing. A 45 perces online felmérés valós esettanulmányokon alapuló kérdésekkel a célkitűzéstől a kampányoptimalizálásig minden alapvető készséget vizsgál.

 

A csapattagok kompetenciáinak megismerése segít fontossági sorrendet felállítani a képzésben, meghatározni a képzés és a továbbképzés egyéni tanulási útvonalait, valamint felmérni a képzés utáni fejlődés mértékét. A gyakorlatban a LOréal munkatársai a világ 60 országában hasznosíthatják az egyéni kompetenciákon alapuló, személyre szabott képzési programokat.

 

A digitális marketing felvételilétrehozásának ötletével Vincent Balusseau, az Audencia Business School marketinget oktató egyetemi docense és a digitális környezet szakértője keresett meg minket. A közösen megalkotott DM1 a General Assembly-vel való társulásunknak köszönhetően jöhetett létrenyilatkozta Jean-Claude Le Grand, a LOréal nemzetközi tehetséggondozásért felelős első alelnöke. Marketingtudásáról ismert vállalat lévén kulcsfontosságú volt számunkra, hogy a digitális korszakban gyökeresen átalakuló marketinggel lépést tartva lehetőséget biztosítsunk munkatársainknak és a hozzánk jelentkezőknek, hogy összemérjék magukat a világ legjobb marketingeseivel.

Ezenkívül a toborzási szakaszban már több száz jelentkező vett részt a DM1-felmérésben. A LOréal az értékelőrendszer segítségével immár egy jóval tágabb és sokszínűbb jelentkezői profilhalmazból válogathat. 

 

Mostantól széles körben használható, de a gyakorlatban már eddig is több tucat vállalat és több mint 10 000 magánszemély vette igénybe a világban, akik alapos tesztet követően igazolták, hogy a DM1 a legfontosabb kompetenciákat méri, az eredmények pedig a tényleges készségeket tükrözik. A szakma által kidolgozott mérések több vállalat, többek között a LOréal, a Google, a Bonobos, a UM, valamint a Priceline együttműködésének eredményeként jöttek létre. A LOréal az első olyan vállalat, amely a DM1-et nemzetközi méretekben is alkalmazza.

 

A General Assembly elsődleges célja a 21. század szakemberhiányának csökkentése, ennek érdekében a jelentkezők és a munkáltatók független készségfelméréssel kapcsolatos igényeit is kielégítjük. Kiemelt fontosságú számunkra, hogy a vezető vállalatokkal a szakmai kutatásokat megkezdve megismerjük a jelenleg keresett és szükséges digitális marketing-készségeket, a LOréal pedig biztos legyen abban, hogy a megfelelő készségeket hitelesen méri felnyilatkozta Jake Schwartz, a General Assembly vezérigazgatója. A General Assembly bízik abban, hogy a készségalapú munkaerő kiválasztás lehetőségeit a technológiai ágazat is minél előbb kiaknázhatja. Az általunk elképzelt jövőben az oktatás és a munka közötti átmenet a tényleges készségeken és nem a papírokon alapszik.

 

A DM1 a General Assembly Credentials által biztosított értékelőcsomag egyik eleme, amelynek segítségével az egyének bizonyíthatják készségeiket, a munkáltatók pedig felmérhetik, meghatározhatják, gondozhatják és újraértékelhetik a tehetségeket, végeredményben fokozva a mai készségalapú gazdaság teljesítményét.

 

A L'Oréalról

 

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2016-ban 25,8 milliárd eurós forgalmat generált és 89,300 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzletekben, illetve saját márkaboltokban.

 

Kutatás és fejlesztés, és egy 3870 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com

 

A General Assembly

A General Assembly (GA) egy nemzetközi oktatási vállalat, amelynek az a küldetése, hogy segítsen a világ közösségeinek olyan munkát végezni, amelyet a legjobban élveznek. A GA a legfontosabb és a legkeresettebb adatkezelési, tervezési, üzleti és technológiai készségeket előtérbe helyezve, elsőrangú oktatással és lehetőségek biztosításával csökkenti a szakemberhiányt. A GA a világ hat országában több mint 20 kampuszon virtuális és valós környezetben is foglalkozik a tanulókkal. A GA a munkáltatókkal együttműködve a tehetségek toborzásában, értékelésében és fejlesztésében is segíti a vállalatokat. További információkért látogasson el a következő helyre: generalassemb.ly/credentials.  Ezenkívül a megfizethető és hozzáférhető oktatásra irányuló törekvést a tanulás és a munka közötti átmenet szemléletmódjával párosítva sokszínű tehetséghálózatot tud létrehozni a GA. További információkért kövessen bennünket: @GA vagy LinkedIn.