A L’Oréal bekerült a Perfect Corp. YouCam Makeup nevű kiterjesztett valóság alapú átalakító alkalmazásába
A Csoport

A L’Oréal és a Perfect Corp. bejelentette globális partnerségét, amelynek értelmében a L’Oréal világmárkái is szerepelnek a díjnyertes kiterjesztett valóság (AR) alapú alkalmazás, a YouCam Makeup sminkkollekciójában.

youcam

New York / Clichy, 2017. július 10. – A L’Oréal és a Perfect Corp. bejelentette globális partnerségét, amelynek értelmében a L’Oréal világmárkái is szerepelnek a díjnyertes kiterjesztett valóság (AR) alapú alkalmazás, a YouCam Makeup sminkkollekciójában. Ez az együttműködés a szépségipar több százmillió szerelmesének biztosít lehetőséget, hogy virtuálisan kipróbálhassák a L’Oréal márkáit tartalmazó kollekciókat, megismerjék a termékeket, és az alkalmazáson keresztül vagy az üzletekben vásároljanak. A L’Oréal állványoknál vagy az önálló üzletekben felhasználható alkalmazással a partnerség páratlan és innovatív lehetőségeket is biztosít, hogy a fogyasztók zökkenőmentesen térhessenek át a virtuális térből a valóságba.

 

„A Perfect Corp.–L’Oréal partnerség felgyorsítja a többcsatornás szolgáltatások megteremtését annak érdekében, hogy minden érintkezési ponton javuljon a fogyasztói élmény. Virtuális smink, élő közvetítés, kiterjesztett valóság alapú vásárlás – ezek a legfontosabb jellemzői napjaink kozmetikai kalandjának, amelyben keveredik a virtuális tér és a valóság. Az ilyen szolgáltatások örömöt szereznek fogyasztóinknak, és javítják márkáink konverziós rátáját” – mondta Lubomira Rochet, a L’Oréal Digitalért felelős vezetője.

 

„Örömmel társulunk a kozmetikai ipar vezetőjével, a L’Oréallal, hogy biztosíthassuk a zökkenőmentes átváltozás élményét, amely a kiterjesztett valóság technológia segítségével kelti életre a márka termékeit” – mondta a Perfect Corp. elnök-vezérigazgatója, Alice Chang. „A partnerségnek köszönhetően a világ dekorkozmetika szerelmesei úgy próbálhatják ki a L’Oréal termékeit, mint még eddig soha, ezért jelentős mérföldkőnek számít, amely átalakítja a kozmetikai termékek felfedezésének, kipróbálásának és vásárlásának fogyasztói szokásait.”

 

A partnerség első állomása a L’Oréal Paris és az Yves Saint Laurent volt Japánban. Az első szakasz idén a cannes-i filmfesztiválon vette kezdetét, ahol a YouCam Makeup és a L’Oréal Paris 64 virtuális „look”-ot mutatott be kipróbálásra az alkalmazáson keresztül az Egyesült Államok, India, Mexikó és Oroszország lelkes felhasználóinak. Mindegyik smink a L’Oréal Paris kollekciójával készült, amelyet a felhasználók az alkalmazáson keresztül kipróbálhattak és meg is vásárolhattak, így egy páratlan, vörös szőnyeghez méltó kozmetikai élményben lehetett részük.

 

Az alkalmazás elérhetősége

A YouCam Makeup ingyenesen letölthető az App Store-ból és a Google Play áruházból.

A Beauty Circle alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból és a Google Play áruházból. A Beauty Circle webes változatának megtekintéséhez látogasson el a következő helyre: www.beautycircle.com/

L'Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2016-ban 25,8 milliárd eurós forgalmat generált és 89,300 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzletekben, illetve saját márkaboltokban.

 

Kutatás és fejlesztés, és egy 3870 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com