A L’Oréal megállapodást ír alá a Valeanttal a CeraVe és két másik márka megvásárlásáról
A Csoport

A L’Oréal január 10-én jelentette be a végleges szerződés aláírását, amelyet a Valeanttal köt a CeraVe, AcneFree és Ambi bőrápolási márkák 1,3 mrd dollárért történő megvásárlásáról. 

Cerave

A 2005-ben létrehozott CeraVe szakértők által kifejlesztett bőrápolási termékek széles skáláját kínálja, különösen tisztító-, hidratáló-, napozó- és gyógykrémeket, valamint egy külön csecsemőknek szóló termékcsaládot. A dermatológusokkal fejlesztő CeraVe az USA egyik leggyorsabban növekvő bőrápolási márkája, az elmúlt két év átlagos növekedési rátája meghaladta a 20%-ot. A CeraVe többcsatornás értékesítési stratégiájában megtalálhatók a drogériák, nagyáruházak és szépségápolási kereskedelmek és kiválasztott online üzletek is.

Az AcneFree vény nélkül kapható tisztítók és akne kezelésére kifejlesztett arcápolók széles választékát árulja és terjeszti az USA-ban. Az Ambi multikulturális ügyfelek igényei szerint kifejlesztett bőrápolási termékeket forgalmaz. Mindkét márka kapható drogériákban, nagyáruházakban és kiválasztott online boltokban.

A három márka együttes éves bevétele megközelítőleg 168 millió dollár.

A CeraVe, AcneFree és az Ambi kiválóan egészíti ki a L’Oréal márkaválasztékát” – mondta Frédéric Rozé, a L’Oréal USA elnök-vezérigazgatója. „Ez a három széles körben terjesztett és egészségügyi szakemberekkel fenntartott szoros együttműködésre épülő márka csaknem megduplázza az USA-beli Aktív Kozmetikai Divíziónk bevételét, és segít az elérhető árú aktív bőrápolás iránti növekvő kereslet kielégítésében.”

A CeraVe, AcneFree és Ambi a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójának részei lesznek; ez olyan márkákat foglal magába, mint a La Roche-Posay, a Vichy és a SkinCeuticals, amelyeket egészségügyi szakemberek – dermatológusok, gyermekgyógyászok és más szakorvosok – bevonásával, jóváhagyásával fejlesztenek.

Nagy izgalommal várjuk a CeraVe, AcneFree és Ambi hozzáadását a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójához. Ezek a márkák tovább mélyítik az egészségügyi szakemberekkel ápolt kapcsolatainkat és erősíti pozícióinkat a gyorsan növekvő észak-amerikai piacon. Továbbá hisszük, hogy a CeraVe nagy lehetőségekkel rendelkezik a következő években a nemzetközi piacokon” – mondta Brigitte Liberman, a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójának igazgatója.

A tranzakció a szokásos szabályozási jóváhagyások és feltételek függvénye.