2017-ben a L’Oréal innovatív projektinkubátorrá alakítja át a Brandstorm-ot
A Csoport

2017-ben a L’Oréal egyetemi hallgatóknak szánt innovatív projektinkubátorrá alakítja át a Brandstorm nevű üzleti játékát.

Miután a Brandstormot 25 év alatt több mint 58 országból érkező 95 000 résztvevővel a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé tették, a L’Oréal a koncepciót újragondolva innovációs inkubátorrá alakítja át a tehetségek és projektek számára megalkotott üzleti játékát. A cél az, hogy a hallgatók megtapasztalhassák, milyen a L’Oréalnál dolgozni, és meg is valósíthassák innovatív ötleteiket. 

„Az innováció mindig is a L’Oréal üzleti modelljének egyik stratégiai pillére volt, a márkák és a tehetségek mellett. Hogy leküzdhesse új kihívásait, és hogy a legjobb tehetségeket vonzza magához, a L’Oréal újragondolja Brandstorm nevű üzleti játékát. Szélesebbre szeretnénk tárni a verseny kapuit, különösen a mérnöki és műszaki érdeklődésűek előtt, akik az innováció iránt elkötelezett vállalat számára igen fontosak” – mondta Jean-Claude Le Grand, a L’Oréal International Human Resources Development and Corporate Diversity (Nemzetközi Emberi Erőforrás-Fejlesztési és Vállalati Sokszínűség) igazgatója. Ahhoz, hogy minden szakirányon tanuló innovátor számára vonzó legyen, a L’Oréal most két kihívást ajánl: a Brand Challenge-et a gazdasági irányultságúaknak és Tech Challenge-et a mérnököknek és műszaki érdeklődésűeknek. Mindkét kihívás esetében egy további CSR díjat is kiosztanak annak a csapatnak, amelyik a legfenntarthatóbb ötlettel áll elő.

Legelső alkalommal a résztvevők feladata az lesz, hogy a kiválasztott L’Oréal Paris Men Expert termékcsalád számára olyan innovációkat mutassanak be, amelyek újraértelmezik a férfiak arc-, haj- és testápolási szokásait.

Tehetség- és projektinkubátor

A L’Oréal a résztvevőket gondosan ellátja oktatási anyagokkal, és hangsúlyt fektet személyes, valamint szakmai képességeik fejlesztésére. A vállalatcsoport azonban ennél továbbmegy; inkubátorként segít nekik megvalósítani projektjeiket. „Eddig a feladatok alapja mindig valamilyen valós probléma volt a cégcsoport életéből, ahol a diákok ötletei inspiráltak minket, de nem álltunk melléjük a megvalósításban. Most a javaslatok elemzésén és megvalósíthatóságán túl a célunk az, hogy valóban olyan inkubátorrá válhassunk, ahol a legelvetemültebb ötletből is valóság válhat” – mondta Carole Pasco-Domergue, a L’Oréal Employer Branding igazgatója.

A diákok az „Innovation Fair”-en állítják ki és választják ki projektjeiket

A L'Oréal teljesen új kiválasztási módszert vezet be, amely pontosan az ellentéte a klasszikus zsűri előtti prezentációnak. 2017. június 15-én tartja a L’Oréal az első Innovation Fairt Párizsban, ahol a regionális döntőkön továbbjutott hallgatók lesznek a kiállítók. A technológiai vásárok példája alapján a fiatal innovátoroknak lehetőségük van bemutatni projektjeiket, és meggyőzni a börzén körbesétáló zsűrit, amely a márka szakértőiből áll majd, pl. a L’Oréal felsővezetőiből és szakújságírókból. Az új koncepció a résztvevő hallgatók számát a 2016-os 15 000-ről 2017-re várhatóan összesen 20 000-re növeli.

Nézd meg a Brandstorm 2017 trailerét:

Jelentkezés: http://www.brandstorm.loreal.com/

Kattints ide a Brandstorm 2017 hivatalos játékszabályának letöltéséhez

A Brandstormról:

A világ egyik legnagyobb egyetemi hallgatóknak meghirdetett üzleti versenye, a Brandstorm számos díjat nyert emberi erőforrás területen. 25 év alatt a verseny több mint 95 000 résztvevőt vonzott 58 országból. A L’Oréal Csoport vállalati imidzsének jó hírnevét erősíti, miközben lehetőséget teremt fiatal tehetségek számára a vállalat felfedezésére, hogy belülről láthassák annak kihívásait, kultúráját. Képzési anyagokkal a résztvevők munkaerő-piaci alkalmazhatóságát is fejleszti. A Brandstorm minden évben 150–200 kezdőpozíció betöltésében segít a vállalatcsoport számára. 2017-ben Brandstorm újrapozícionálja magát, és innovációs inkubátorrá alakul át a tehetségek és projektjeik számára.

#Brandstorm2017 #InnovatorsOnly #StayAheadOfTheGame