A Thomson Reuters D&I index a sokszínűség és befogadás tekintetében a L’Oréalt a 20 legjobb vállalat közé sorolja
A Csoport

A Thomson Reuters által ma kiadott új sokszínűségi és befogadási (D&I) index a sokszínűség és befogadás tekintetében a L’Oréalt a 20 legjobb vállalat közé sorolja.

Thomson Reuters

2016. szeptember 26., Clichy – A Thomson Reuters által ma kiadott új sokszínűségi és befogadási (D&I) index a sokszínűség és befogadás tekintetében a L’Oréalt a 20 legjobb vállalat közé sorolja, amely a világ 5000 értékelt vállalata között a 19. helyezést érte el.

„A sokszínűség és a befogadás a L’Oréal „Szépség mindenkinek” nemzetközi küldetését támogatja.  Kitartunk álláspontunk mellett, hogy a világ munkahelyein és piacain a tetteinkért vállalt felelősség mércéit jelentő D&I-mutatóink átláthatók legyenek. Felemelő, hogy a Thomson Reuters sokszínűségi és befogadási indexe az első 20 vállalat közé sorol minket. Ezzel a már elvégzett munkánkat ismerik el, és arra is késztetnek, hogy továbblépjünk – mondja Jean-Claude Le Grand, a L’Oréal tehetséggondozásért felelős első alelnöke és sokszínűségi igazgatója.

A L’Oréal már több mint tíz éve elkötelezte magát amellett, hogy különböző témákra irányuló, eredményközpontú sokszínűségi és befogadási stratégiát dolgozzon ki.

A fogyatékkal élő emberek befogadása
A világban található leányvállalatainál a fogyatékosság témájának jobb megismertetése és népszerűsítése érdekében a L’Oréal létrehozta a „Fogyatékossági Kezdeményezések” Díjakat, amelyekkel a működő társaságok helyi kezdeményezéseit ismeri el. A mai napig 65 leányvállalat szervezett a munkahelyen vagy a piacon olyan helyi akciókat, amelyek a fogyatékkal élők helyzetének javítására irányul.  A 2016-ban ötödik alkalommal kiosztandó díjaknál minden dolgozó részvételére számítunk, akik az országban a legjobban tetsző kezdeményezésekre szavaznak majd.

Nemek közötti egyenlőség
A nemek közötti egyenlőség területén elért eredményeiért a L’Oréal már 30 országban kapta meg a GEES (a nemek közötti egyenlőség európai szabványa) vagy az EDGE (a vállalkozások nemek közötti egyenlőségét tanúsító nemzetközi szabvány) tanúsítványát. 2015-ben a L’Oréal Oroszországban, Ausztráliában, Indiában, a Fülöp-szigeteken, Brazíliában és Kanadában az ország vállalatai közül elsőként vagy az ország kozmetikai ágazatában első vállalatként szerezte meg a nemek közötti egyenlőségért járó EDGE-címet. 

A különböző társadalmakból és kultúrákból származó emberek befogadása 
A Csoport fontos sikertényezője a L’Oréal dolgozók származásának sokszínűsége. A felvételnél kiemelten kezelt szempont a változatosság:  napjainkban 50 leányvállalat hozott már létre partnerséget iskolákkal és egyetemekkel, 25 leányvállalat pedig szövetségekkel társulva toboroz különböző etnikai és társadalmi származással rendelkező tehetségeket.

A „Szépség mindenkinek” nemzetközi küldetésének támogatása 
A szépségápolásban világelső L’Oréalnak a piacon is tükröznie kell a sokszínű szépséget.  D&I-stratégiánk része, hogy ennek megvalósítása érdekében szorosan együttműködünk a vezető nemzetközi márkákkal. Ezt tükrözte például a Lancôme esetében Lupita Nyong’oval, a L’Oréal Paris esetében pedig Jane Fondával és még számos helyi modellel a helyi szépség és szokások megjelenítése érdekében kialakított partnerségünk is.

A sokszínűség jelentőségének erősítése, illetve a téma házon belüli ismertségének fokozása érdekében 2016 végéig a világban több mint 20 000 L’Oréal dolgozó részesül speciális képzésben.

A L’Oréal kötelezővé tette a munkavállalók és az érdekeltek számára, hogy mérjék a sokszínűség és befogadás területén elért haladást, mégpedig ötévente. A L’Oréal sokszínűségéről és befogadásáról további információkért olvassa el a jelentés online változatát a következő helyen: www.diversityreport.loreal.com.

A Thomson Reuters sokszínűségi és befogadási indexe azokat a nyilvánosan működő vezető vállalatokat rangsorolja a világban, amelyek a legsokszínűbb és legbefogadóbb munkahelyekkel rendelkeznek a következő négy fő kategóriában 24 mérőszámmal mérve: sokszínűség, befogadás, humánfejlesztés és negatív sajtószereplések. Ezután úgy alakul ki a rangsor, hogy a vállalat piaci jelentősége, illetve a társakkal történő összehasonlítás alapján súlyozzák a mérőszámokat.

Az index rangsorát a Thomson Reuters környezeti, társadalmi és irányítási (ESG) adatai támogatják, amelyeknek az a célja, hogy átlátható és objektív módon mérjék több mint 5000 vállalat relatív teljesítményét, illetve használható, árnyalt képet fessenek a vevők számára. 

A D&I-indexre vonatkozó további információkért keresse fel a következő helyet: http://financial.thomsonreuters.com/en/products/data-analytics/market-data/indices/diversity-index.html