A L’Oréal vezető vállalat a klímaváltozás elleni harcban
A Csoport

A CDP (korábbi Carbon Disclosure Project) éves rangsorában idén sorban negyedik éve ismerte el a L’Oréalt éghajlat védő stratégiája miatt.

CDP klima

Clichy, 2016. október 25. – Az éves CDP (korábbi Carbon Disclosure Project) rangsora idén sorban negyedik éve ismerte el a L’Oréalt éghajlat védő stratégiája miatt.

A L’Oréal “A” besorolást kapott - amely a Climate Disclosure Leadership Index (CDLI) legmagasabb szintű teljesítmény elismerése - szén-dioxid lábnyoma kézben tartásáért, éghajlatvédő stratégiájáért és politikájának átláthatóságáért.

“Nagyon büszkék vagyunk erre az ismételt elismerésre, amely arra ösztönöz minket, hogy még tovább menjünk és felgyorsítsuk a L’Oréal átalakulását alacsony szén-dioxid kibocsátással járó üzleti modellre” – emelte ki Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója.

A L’Oréal elköteleződött amellett, hogy abszolút értékben mérve 60%-kal csökkentse a gyártásból származó szén-dioxid kibocsátását 2020-ig, a 2005-ös kiindulási értékhez viszonyítva. A L’Oréal már 2015 év végére mérföldkőhöz érkezett; a Csoport 56%-kal csökkentette gyártásból származó szén-dioxid kibocsátását a 2005-2015-ös időszakban, mialatt 26%-kal növelte a gyártást. Ez az eredmény annak az ambíciózus stratégiánknak köszönhető, hogy javítjuk az energiahatékonyságot létesítményeink területén, növeljük a megújuló energiahasználatot és alacsony szén-dioxid kibocsátással járó megoldásokat fejlesztünk.

A CDP nem for-profit szervezet, amely globális rendszereket mér, valamint környezeti információkat tesz közzé, értékelve a vállalatok klímaváltozás csökkentésére irányuló stratégiáját, elköteleződését és teljesítményét. A L’Oréal 2002 óta a CDP tagja. 2007-ben a L’Oréal csatlakozott a CDP ellátási lánc programjához, hogy szén-dioxid kibocsátásuk mérésére és figyelemmel követésére ösztönözze beszállítóit, amely nélkülözhetetlen része a teljes ellátási láncban történő hatékony cselekvésre, valamint a best practice-ek megosztására.

Tavaly a L’Oréal “A” besorolást kapott szén-dioxid lábnyomának kezelésére, valamint 99/100 pontot kapott politikájának átláthatóságára.

A L’Oréalról

A L’Oréal 105 év óta elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 32 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márkát számlál. A Csoport 2014-ben 22,5 milliárd eurós forgalmat generált és 78 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzeletekben, illetve saját márkaboltokban.

Kutatás és fejlesztés, és egy 3700 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket és az elkövetkezendő években egy milliárd új fogyasztót szerezzenek. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com