A CDP a világ egyik vezető vállalataként ismerte el a L’Oréalt a fenntartható vízkezelés területén
A Csoport

A CDP a világ egyik vezető vállalataként ismerte el és díjazta a L’Oréalt tevékenységeiért és stratégiáiért a fenntartható vízkezelés területén.

water management

Clichy, 2016. November 15. – A világ egyik vezető vállalataként ismerte el a L’Oréalt tevékenységeiért és stratégiáiért a fenntartható vízkezelés területén, illetve első alkalommal díjazta “Water A List” rangsorán a CDP nemzetközi, nem for-profit vállalat, amely fenntartható gazdaságokat ösztönöz.

Ez a lista olyan vállalatokat sorakoztat fel, akik a fenntartható vízkezelés irányába haladnak. A CDP és vezető pontozó partnere, a South Pole Group 607 nagyvállalat értékeit elemezte ki egyenként a CDP metodológiája alapján – amelyet a vállalati vízgondnokság szakértőivel együttműködésben fejlesztettek ki – és rangsorolta ennek megfelelően.

A L’Oréal “A” minősítést kapott vízkezelési törekvéseire, az egyetlen francia vállalatként helyet kapva a globális listán. A L’Oréal első helyét kiemelték a CDP új jelentésében “Szomjas üzlet: Miért nélkülözhetetlen a víz a klímavédelemben?” címmel.

“A víz értékes forrás, amely veszélyben van, és a mi felelősségünk tenni a fenntartható kezeléséért. Büszkék vagyunk erre az új elismerésre, amely kiemeli csapataink mindennapos elköteleződését a világ minden táján” – nyilatkozta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója.

A L’Oréal célul tűzte ki, hogy 2020-ig 60%-kal (liter / késztermék) csökkenti a gyártás során felhasznált vízfogyasztását, 2005-ös kiindulási értékéhez képest. A L’Oréal már 2015 végén fontos mérföldkőhöz ért; gyáraiban és elosztóközpontjaiban 45%-kal csökkentette vízfelhasználását a 2005-2015-ös időszakban. Hogy elérje célját, a L’Oréal csapatai két fronton dolgoznak a vízfelhasználás csökkentésén, miközben innovatív projekteket fejlesztenek ki, hogy újra felhasználják és újrahasznosítsák a vizet a gyárakban.

A L’Oréalról

A L’Oréal 105 év óta elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 32 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márkát számlál. A Csoport 2014-ben 22,5 milliárd eurós forgalmat generált és 78 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzeletekben, illetve saját márkaboltokban.

Kutatás és fejlesztés, és egy 3700 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket és az elkövetkezendő években egy milliárd új fogyasztót szerezzenek. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com