A la Roche-Posay világszerte elindította a „skin checker” digitális kampányt a bőrrák megelőzéséért
Márkák

LRP SKINCHECKER

A La Roche-Posay célja, hogy „SKIN CHECKER” virális kampányán keresztül visszahozza a köztudatba a bőrrák megelőzésének fontosságát azáltal, hogy aktív, közösségi szerepre szólítja fel az embereket a melanóma kiszűréséért. Önmagunkért és kiemelt figyelemmel másokért, a La Roche-Posay hatalmas, világméretű mozgalmat szeretne indítani arra bátorítva mindenkit, hogy egy egyszerű módszer segítségével ellenőrizze a saját és szerettei anyajegyeit.

A SKIN CHECKER kampány indíttatása

  • - Az 1950-es évek óta előfordulásának száma gyorsabban növekedett a legtöbb fejlett országban, mint a többi ráktípusé.
  • - Az USA-ban óránként egy ember veszíti életét a melanoma miatt.

A bőrrák elleni harcban a korai felismerés kulcsfontosságú, ugyanis a melanoma az egyetlen ráktípus, amely a szabad szem számára is majdnem látható. Ha időben felismerik, a bőrrákos esetek 90%-a sikeresen gyógyítható*. Azonban a La Roche-Posay 23 országban végzett tanulmányából kiderül, hogy napjainkban:

  • - 2 emberből 1 soha nem ellenőriztette anyajegyeit bőrgyógyásszal
  • - 4-ből 1 ember soha nem ellenőrizte a saját anyajegyeit

Ezért a La Roche-Posay az elmúlt 10 évben bőrgyógyászokkal együtt azon dolgozott, hogy növelje a rák kockázatával kapcsolatos tudatosságot és edukációs, vizsgálattal egybekötött kampányokat szervezett: 2014-ben a Melanoma Nap partnereként 31 országban 3360 bőrgyógyász segítségével 280 000 embert vizsgált meg ingyenesen.

*www.euromelanoma.org/press, EPI factsheet 2014.

Az első világméretű virális kampány a bőrrák ellen, amely jóformán egy időben indult 38 országban!

A „LEGYÉL TE IS SKIN CHECKER” integrált kampány egy komoly problémával foglalkozik egy új és modern megközelítéssel.

„Azt szeretnénk, ha mindenki kulcsszerepet vállalna az anyajegyek megfigyelésében; saját magáért és másokért is.” mondja Maite Cristiani, a La Roche-Posay International igazgató-helyettese. „Két erős meggyőződésünk van. Először is a digitális eszközök virális képességeivel párbeszéd indulhat a témáról. Másodszor, hogy ez a megelőző kampány más módon szóljon az emberekhez– el akartuk kerülni, hogy vészmadárként szólítsuk meg őket és esetleg bűntudatot keltsünk bennük.”

A kampány felépítése egy érzelmes és allegorikus videón alapszik, tele aranyos, egymást „vizsgáló” dalmata kutyákkal. Egy nagyon egyszerű felismerés inspirálta: jobban gondoskodunk a szeretteink egészségéről, mint a sajátunkról. A videó egy speciálisan ehhez a kampányhoz készült weboldalra mutat a márka helyi weboldalain: http://www.larocheposay.hu/cikk/SkinChecker/a16956.aspx

Itt egyetlen kattintással hozzáférhetünk az alábbiakhoz:

  • - rengeteg információ a bőrrák veszélyeiről és tippek a biztonságos napozáshoz
  • - Az ABCDE módszer letöltése: bőrgyógyászok által kifejlesztett és alkalmazott egyszerű módszer, amely 5 pontban segít beazonosítani a gyanús anyajegyeket és arra biztat, hogy látogassunk el egy bőrgyógyászhoz
  • - A Skin Checker közösség fejlődése egyetlen világtérképen követhető
  • - Megosztás egy baráttal vagy családtaggal, arra bátorítva őket, hogy csatlakozzanak és legyenek ők is Skin Checkerek!

Az online kampányt kiegészítik a résztvevő országok nagyvárosaiban szervezett anyajegy-ellenőrző események.

A kampány március 19-i nemzetközi indulása óta már több, mint 5 millió Skin Checkert gyűjtöttünk világszerte!

Csatlakozz hozzánk és legyél Te is SKIN CHECKER!

http://www.larocheposay.hu/cikk/SkinChecker/a16956.aspx