2015 Progress Report: felgyorsul a L’Oréal fenntarthatósági programja
Sustainable development

A L’Oréal felfedte a Sharing Beauty With All fenntarthatósági program 2015-ös eredményeit.

SBWA Progress Report 2015

Clichy, 2016. április 20. – A L’Oréal felfedte a Sharing Beauty With All 2015-ös eredményeit – a Csoport fenntarthatósági programjáét, amely ambíciózus célokat állított maga elé 2020-ig.

2015-ben a Csoport fontos eredményeket ért el:

- A 2015-ben bevezetett L’Oréal termékek 74%-a rendelkezik fejlesztett környezeti vagy társadalmi profillal (a 2014-es 67%-kal szemben).

- 2015-ben több márka is vezetett be olyan termékeket, amelyek formulája 97-99% közötti biológiailag lebomló értékkel rendelkezik; ilyen a Garnier Ultra Doux Mythical Olive testápoló, a Kérastase Fusio-Dose Booster Discipline, az Armani Men Master arctisztító és a Vichy napozás utáni tusfürdő olaj.

- A szén-dioxid kibocsátás abszolút értékben 56%-kal csökkent (a 2014-es -50,2%-os eredménnyel szemben), a 2005-höz viszonyított 26%-os gyártási növekedés ellenére

- A L’Oréal márkák 66,6%-a mérte termékei környezeti vagy társadalmi profilját (a 2014-es 22%-kal szemben)

- Több mint 60 600 hátrányos helyzetű közösségből származó ember jutott munkalehetőséghez L’Oréal programon keresztül

„A L’Oréal csapatok mozgósítása lehetővé tette számunkra a Sharing Beauty With All program elindítását világszerte. Most felgyorsítjuk a folyamatokat, hogy elérjük céljainkat 2020-ig” – mondja Alexandra Palt a fenntarthatóságért felelős vezető.


Töltse le a riportot és olvasson részletesebben eredményeinkről: www.sharingbeautywithall.com/en/results

Kövesse a @LOrealCommitted Twitter oldalunkat, amelyet a L’Oréal fenntarthatósági elköteleződéseinek szenteltünk.

Fedezze fel a jelentés digitális verzióját és a weboldalunkat: www.sharingbeautywithall.com

 

A Sharing Beauty With All program 2013-ban indult. Teljesen beépülve a L’Oréal értékláncába, a program négy pilléren alapszik:

- Fenntartható innováció a termékek és formulák ökológiai lábnyomának csökkentéséért

- Fenntartható gyártás a gyárak és az elosztóközpontok ökológiai lábnyomának csökkentéséért

- Fenntartható élet, hogy fogyasztóinkat fenntartható választásokra ösztönözzük

- Fenntartható fejlődés azáltal, hogy megosztjuk a növekedőst külső és belső stakeholdereinkkel (közösségek, beszállítók és munkavállalók)

A L’Oréal minden évben elkészíti a Sharing Beauty With All jelentést, amely a program előmenetelének kulcsfontosságú mutatóit tartalmazza. Az eredményeket független nemzetközi szakértők ellenőrzik.


A L’Oréalról

A L’Oréal 105 év óta elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 32 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márkát számlál. A Csoport 2014-ben 22,5 milliárd eurós forgalmat generált és 78 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: a tömegpiacon, drogériákban, gyógyszertárakban, fodrászszalonokban, repülőtéri üzeletekben, illetve saját márkaboltokban.

Kutatás és fejlesztés, és egy 3700 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket és az elkövetkezendő években egy milliárd új fogyasztót szerezzenek. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

www.loreal.com