Szervezet

Fejlődésének biztosítása érdekében, a L’Oréal a globális Kutatás és Innovációra, értékesítési csatornák szerinti egyedi márkaportfólióra, és integrált ipari gyártásra támaszkodik.

organisation_hu
organisation_hu

A kutatás a L’Oréal genetikájában van


Research is part of L’Oréal's DNA

A L’Oréal mindig is komoly összegeket fordított kutatásra, növekedési modelljének középpontjába pedig a kozmetikai innovációt állítja. Az elmúlt 40 év során kifejlesztett több mint 130 molekulával, a Csoport kivételes a fontos aktív összetevők szabadalmaztatásában, amivel jóval megelőzi versenytársait. A L’Oréal hat regionális központ köré szervezte Kutatási és Innovációs tevékenységét (Európa, Egyesült Államok, Japán, Kína, Brazília, India). A világ egy-egy nagy régiójában ezek a központok foglalják magukba a kutatási és a „fejlesztési szakértelmet" és a „piaci bázist". Küldetésük ezenkívül, hogy megismerjék a helyi lakosság szépségápolási szokásait, igényeit és választási szempontjait. A kutatás és a marketing közötti párbeszédnek köszönhetően a L’Oréal különböző bőrtípusokra, hajtípusokra és különböző kultúráknak megfelelő kozmetikai termékeket tud kínálni.

Gazdag és változatos márkaportfólió


A portfolio or rich, diverse brands

A L’Oréal egyedülálló, a kozmetika minden ágát, a hajápolást, a hajfestést, a bőrápolást, a dekorkozmetikát és a parfümöket is átölelő nemzetközi márkaportfólióval rendelkezik. Jól kiegészítve egymást, ezeket a márkákat a Csoporton belül divíziók irányítják, melyek szakértelemmel bírnak saját értékesítési csatornájukban. Ez a szervezeti felépítés a L’Oréal egyik fő erőssége. Lehetővé teszi, hogy minden fogyasztó elvárásának a saját szokásai és életmódja szerint feleljünk meg, de azt is, hogy bárhol a világban alkalmazkodjunk a helyi értékesítési feltételekhez.

  • A Közönségcikkek Divízió a legjobb kozmetikai innovációkat kínálja az embereknek, minden kontinensen. Márkái hipermarketek, szupermarketek és drogériák polcain elérhetőek. A divízió, a csoport mozgatórugója a további 1 milliárd új fogyasztó céljának elérésében.
    L’Oréal Paris - Garnier - Maybelline New York - Softsheen-Carson - Club des Créateurs de Beauté - Essie
  • L'Oréal Luxus Divízió olyan nemzetközileg elismert, modern márkákat kínál a nőknek és férfiaknak melyeknek egyedi múltja és öröksége van. A divízió márkái arra törekszenek, hogy megfeleljenek a foyasztók luxus termékek iránti elvárásainak, minden területen: arcápolás, smink és parfümök.
    Emellett olyan kiváló minőségű termékeket kínálnak a szelektív forgalmazási csatornákon keresztül, melyek alkalmazkodnak a vásárlók sokszínűségéhez.
    Lancôme - Giorgio Armani - Yves Saint Laurent - Biotherm - Kiehl’s - Ralph Lauren - Shu Uemura - Cacharel - Helena Rubinstein - Clarisonic - Diesel -Viktor & Rolf - Yue Sai - Stella McCartney - Maison Martin Margiela - Urban Decay - Guy Laroche - Paloma Picasso
  • Az elsőosztályú oktatásnak és a legfejlettebb hajápolási termékek, szolgáltatások innovációinak köszönhetően, a Professzionális Termékek Divízió biztosítja, hogy minden egyes nappal egyre több ember tudjon részesülni a szalonok által kínált legkíválóbb minőségből és szakértelemből, a világ minden táján.
    L’Oréal professzionális termékek - Kérastase - Redken - Matrix - Pureology - Shu Uemura Art of Hair - Mizani- Kéraskin Esthetics
  • Az aktív kozmetika divízió küldetése, hogy világszerte minden egészségügyi csatornán keresztül ( gyógyszertárak, széspég és egészségügyi kereskedelmi lánck, drogériák), hogy segítse az emberek bőrének minőségét és egészségét, akár érzékeny bőrrel, akár bőrgyógyászati panaszokkal küzdenek. A divízió márkái remekül kiegészítik egymást és szoros kapcsolatot ápolnak egészségügyi szakemberekkel, bőrgyógyászokkal, gyermekorvosokkal és esztétikai orvosokkal.
    Vichy - La Roche Posay - SkinCeuticals - Innéov - Roger&Gallet - Sanoflore
  • Úttörő szelleméhez hűen a The Body Shop az innováció, az érzéki tapasztalat és a teljesítmény megtestesítése mellett megőrzi az értékeket is, különösen ami a tisztességes kereskedelmet és a környezetvédelmet illeti. Igazából ez az első márka, amely a szépségiparban meghonosította a tisztességes kereskedelmet. A termékeit főleg exkluzív butikhálózatokban forgalmazzák.

Integrált gyártási mód


Internal production means

A L’Oréal úgy döntött, hogy központosítja gyártási létesítményeit. A világszerte létrehozott 45 gyárában állítják elő az eladott kozmetikai termékek csaknem 87%-át.

A minőséget és a nyomonkövethetőséget garantáló modell lehetővé teszi a kockázatok csökkentését és a termelőeszközök optimalizálását. A nemzetközi gyártást és a termékek elosztását egyetlen szervezet, az Operációs Divízió irányítja. 7 üzletágat foglal magába – beszerzés, csomagolás, gyártás, minőség, logisztika, környezet, higiénia és biztonság – és az alapanyagok beszerzésétől a termékek kiszállításáig a teljes gyártási láncot felügyeli.

A nagyobb rugalmasság és a helyi piacok sajátosságaihoz való alkalmazkodás érdekében, a termelőeszközök 5 nagy földrajzi terület között vannak elosztva. Ez a közelség csökkenti a távolságot, amely a fogyasztókat elválasztja a gyáraktól, és biztosítja számukra, hogy a legjobb áron jussanak hozzá a termékekhez. A Csoport ipari sikereinek az is az alapja, hogy szigorú szempontok szerint választja ki a beszállítóit, akikkel az innováció céljából hosszú távú partnerkapcsolatot és vegyesvállalatokat hoz létre.