Mutatószámok

VisuelKeyFigures_2019_HU.jpg
VisuelKeyFigures_2019_HU.jpg

EREDMÉNYEK

    • €4,92 Mrd. euró profit
    • + 8,5% részvényenkénti osztalék növekedése
    • + 6,5% részvényenkénti jövedelem 2018-ban

TEHETSÉGEK

    • 1. cég Európában a nemek közötti egyenlőség tekintetében az Equileap rangsorában
    • Top 10 A L'Oréal az első 10 között szerepel a Thomson Reuters Sokszínűségi és Befogadási Indexén
    • 1. részvény tulajdonlási terv
    • 22,000 munkavállaló vett részt digitális technológiai képzésben a digitális felkészítési tervnek köszönhetően

MUTATÓK 2018 "Sharing Beauty With All"¹

    • 79%-a az új termékeknek javított környezetvédelmi vagy társadalmi profillal1 rendelkezik 2018-ban¹
    • -77% -kal csökkent a szén-dioxid kibocsátásunk abszolútértéke a gyárakban és az elosztóközpontokban 2005 óta
    • -48% -kal csökkent a vízfogyasztásunk 2005 óta
    • -37% -kal csökkent a szennyvíztermelésünk 2005 óta
    • 3A minősítést kaptunk a CDP²-től a szén-dioxid kibocsátásunk csökkentésének elismeréseként, valamint a vízkezelés fenntarthatóságáért és az erdők védelméért az ellátói láncon belül

    • 88% a márkáknak értékelte környezeti vagy társadalmi hatásait
    • 63,584 olyan személy vált foglalkoztatottá, akik társadalmi vagy gazdasági szempontból hátrányos helyzetű közösségekből származnak
    • 83% a Csoport stratégiai beszállítóinak³ a környezeti és társadalmi teljesítményük alapján értékeltük és választottuk ki

    • 96% a Csoport állandó munkavállalói közül rendelkezik a lakóhelyük szerinti ország4 legjobb gyakorlatának megfelelő egészségbiztosítással

    ¹ Új termékek, pl. azok, amelyekre új formulákat fejlesztettek ki, és amelyeket először gyártanak a Csoport gyáraiban, vagy olyan termékek, amelyek csomagolását 2018-ban módosították vagy megújították.

    ² A CDP egy olyan független nemzetközi szervezet, amely felméri a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét.





    ³ A stratégiai beszállítók olyan beszállítók, amelyek olyan hozzáadott értéket képviselnek, ami jelentős a Csoport számára, ezáltal lényegesen hozzájárulva a L'Oréal stratégiájához, mind fontosságukkal, innovációikkal, stratégiai összehangoltságukkal és földrajzi besorolásukkal.

    ⁴ Ez a L'Oréal Share & Care program által érintett munkavállalók 100% -ának felel meg (a Csoport állandó alkalmazottai, kivéve néhány országban a <21 órás heti munkaidő-szerződéseket, szépségápolási tanácsadókat és üzleti személyzetet, tekintve, hogy a közelmúltbeli felvásárlások és az új leányvállalatok integrációja fokozatos folyamat).

DIGITÁLIS

    • 1,2 milliárd látogatás weboldalainkon¹
    • 350 millió követő közösségi média oldalainkon²

A DIGITALIZÁCIÓ HATÁSA A FORGALOMRA

    • €3 Mrd. euróe-commerce forgalom
    • 11% konszolidált forgalom e-commerce - a L’Oréal második “országa”¹
    • +40,6%like-for-like növekedés az e-commerce forgalomban 2018-ban

    ¹ Forrás: Google Analytics data - L'Oréal accounts.

    ² Forrás: Worldwide social networks data.

    ¹ A márkák saját honlapjain elért áruk + a márkáink által elért eladások, amelyek megfelelnek a kiskereskedők webhelyein elért értékesítésnek (nem auditált adatok).

    ² Like-for-like: összehasonlítható struktúra és azonos árfolyamok alapján.

KUTATÁS

    • 505benyújtott szabadalom 2018-ban
    • €914 M euró költöttünk kutatásra és fejlesztésre
    • 21kutatóközpont hat regionális központba csoportosítva, 3 globális központ Európában
    • 14értékelő központ

GYÁRTÁSUNK

    • 40gyártási terület
    • 38 karbonsemleges ipari terület 2018-ban, ebből 31 gyár
    • 100minőség-ellenőrzés átlagosan, minden termék esetén