Mutatószámok

Key figures 2017 HU final
Key figures 2017 HU final

MUNKAVÁLLALÓINK

  • + 14.000 munkavállalónk részesült digital képzésben 2016-ban
  • 88% állandó munkavállalónk rendelkezik az országában legjobb gyakorlatot tükröző egészségügyi ellátással
  • 1.000.000 LinkedIn követő
  • 33% nő az Ügyvezető Testületben

Kutatásunk

  • 473 benyújtott szabadalom 2016-ban
  • 850
    millió eurót
    költöttünk kutatásra és innovációra
  • 3.862 munkavállaló a Kutatás és Innováció területen
  • 1 világközpont Franciaországban
  • 6 regionális központ (USA, Japán, Kína, India, Brazília, Dél-Afrika)

Gyártásunk

  • 88 csomagolás- és folyamatszabadalom benyújtva 2016-ban
  • 42 gyár világszerte
  • 8 disztribúciós csatorna (1)
  • 15 szén-dioxid kibocsátást ellentétező ipari terület

Kötelezettségvállalásaink

  • 164.000 órányi önkéntes munka a Citizen Day-en 2016-ban
  • 82 % új vagy megújult termék rendelkezik javított környezeti vagy társadalmi profillal (2)
  • -67 % szén-dioxid kibocsátás gyárainkban és elosztóközpontjainkban 2005 óta, abszolút értékben (3)
  • 67.533 hátrányos helyzetű közösségből származó embert juttattunk munkához

Digital

  • 31,9 % nettó médiaköltést fordítottunk digitalra
  • + 32,7 % értékesítés növekedés (4)
  • 6,5 % digital részesedés a konszolidált eladásokból (4)
  • Forrás: 2016 Annual Report, kattintson ide a teljes online verzióért


    (1) Fodrászszalonok; közönségcikk; áruházak és parfümériák; gyógyszertárak és gyógyfürdők; önálló üzletek; repülőtéri üzletek; e-kereskedelem; vegyesboltok a fejlődő piacokon.
    (2) Új termékek, például olyan termékek, amelyek továbbfejlesztett formulával rendelkeznek és először kerülnek gyártásra a csoport gyáraiban; vagy olyan termékek, amelyek megújult csomagolást kaptak 2016-ban.
    (3) 2005-2016 közötti időszak. Gyárakban és elosztóközpontokban.
    (4) Értékesítés a márkák saját weboldalain és becsült értékesítés a retail weboldalakon keresztül (nem auditált adatok).