Célunk

A következő években arra törekszünk, hogy egy milliárd új fogyasztót hódítsunk meg a világon úgy, hogy olyan kozmetikai termékeket állítunk elő, amelyek válaszolnak a szépséggel kapcsolatos végtelen igényekre és vágyakra.

Innovation inspired by diversity
Innovation inspired by diversity

Szépség mindenkinek, szépség minden egyénnek


A L'Oréalnál meggyőződésünk, hogy a szépségnek nincs egyetlen és egyedülálló modellje, hanem végtelenül változatos formái vannak, ami függ a korszaktól, a kultúrától, a történelemtől és a személyiségtől… Ahhoz, hogy még több nő és férfi használja termékeinket arra van szükség, hogy az egyetemessé váló szépség jövőképével rendkívül sokszínű tömeget tudjunk megszólítani. A mi elképzelésünk szerint az univerzalizáció nem az egyformaság erőltetését jelenti, hanem pont fordítva: a sokszínűség ihlette innovációt.

A helyi szépségápolási szokások megfigyelése


A projekt lelkét jelentő Kutatás és Innováció részlegünk újabb és újabb kutatásokba kezd, hogy olyan kozmetikai termékeket állítson elő, amelyek megfelelnek a rendkívül sokszínű világnak. A világ minden régiójában kutatási bázisokat, valódi tudásközpontokat hoztunk létre, melyek kialakítása során szem előtt tartottuk a testre szabott szépséget. Ezek a kutatási központok olyan új termékeket találnak fel, amelyek világsikerré válhatnak. Ez a kulcsa annak, amit az innovációról gondolunk.

A kozmetikai termékek elérhetőségének megkönnyítése


A jelentősen átalakulóban lévő piacon a L'Oréal minden évben egy lépéssel közelebb kerül ahhoz, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a szépség legjavát. 27 világmárkából álló portfóliónkkal és értékesítési csatornákra épülő szervezeti struktúránkkal arra törekszünk, hogy választ adjunk a fogyasztók egyéni igényeire, mely megfelel szokásaiknak és életmódjuknak. A L'Oréal a maga módján szorítja vissza a határokat, és vállalja az egyre inkább elérhető innováció kihívásait.

SZAKÉRTELMÜNK REGIONALIZÁCIÓJÁNAK FELGYORSÍTÁSA


Az egy milliárd új fogyasztó meghódítása egy olyan ambiciózus célkitűzés, amely minden csapatunkat motiválja. Egy gazdasági és humánus kaland egyaránt, amely erőink gyors bevetését és a vállalat gyorsabb átalakulását igényli minden területen, ideértve a kutatási, gyártási, marketing, értékesítési, humán erőforrás és adminisztratív csapatokat… Ez a hatalmas projekt egyben egy lehetőség is az innovációra és a haladásra, hogy felépíthessük a jövő L'Oréalját.