Garnier

A Garnier a haj és bőrápolás szakértője 1904 óta állít elő innovatív és többféle szépségápolási igény kielégítésére is alkalmas kozmetikumokat.

garnier 2018

A Garnier nemzetközi haj- és bőrápolási márka, a L’Oréal Csoport 2. legnagyobb márkája, amelynek almárkái 4 kategóriában jelennek meg - ezek közé tartozik a Botanic Therapy, a Fructis, Skin Active, Ambre Solaire, illetve az Olia. Termékeinkkel férfiak és nők számára egyaránt innovatív, megfizethető bőr - és hajápolási megoldásokat kínálunk, a lehető legjobb áron.
A Franciaországban 1904-ben Alfred Amour Garnier által létrehozott márka az első szabadalmaztatott növényi eredetű hajápoló, a La Lotion Garnier piaci bevezetésével született. Az évek alatt a hajápolás mellett a Garnier kiterjesztette tevékenységét a bőrápolás területére is és köszönhetően annak, hogy természetes eredetű megoldásokat kínál többek között az UV sugárzás elleni védelemre, illetve a problémás bőr, illetve a sápadtság ellen az egészséges szépségápolás szakértőjeként híresült el.   

A termékek előállítása során főleg természetes eredetű összetevőket használnak fel. Az arc- és bőrápolási termékek ugyanis gyümölcsök, magvak, rügyek és virágok esszenciájának felhasználásával készülnek. A természetes kincsek aktív összetevőit szakértőink a legmodernebb technológiák alkalmazásával nyerik, hogy ily módon teljes mértékben kihasználhassák a természet energiáját, hatékonyságát és bőségét.

A Garnier fogyasztók ezreinek kínál lehetőséget a szépségápolásra, mialatt támogatja az ökológiai lábnyomunk csökkentését is. A márka elkötelezett a fenntartható beszerzés mellett, hogy ily módon folyamatosan csökkenthesse a csomagolás természeti környezetre gyakorolt káros hatását és törekszik a formulák ökológiai profiljának és biológiai lebonthatóságának javítására.
2017-ben a Garnier elkötelezte magát amellett, hogy 1,200,000 € értékű adománnyal támogassa az UNICEF humanitárius törekvéseit. Ezen hozzájárulás lehetővé teszi az UNICEF számára, hogy szükséghelyzetben reagáljon a vészhelyzetekre, és segítséget nyújtson gyermekek és családok millióinak.       

A világon 4-ből 1 gyermek olyan országban él, amelyben gyakoriak a természeti katasztrófák, vagy konfliktusok és háborúk uralkodnak. Az UNICEF ezekre a gyermekekre és családjaikra koncentrálja tevékenységét. A védelemhez szükséges alapvető beavatkozások, életek megmentése és minden gyermek jogainak biztosítása érdekében mindenütt. Az UNICEF 70 éve törekszik a gyermekek és családjaik életszínvonalának javítására, és programjainak hatását már egyetemesen is elismerték. 
A Garniernél hiszünk abban, hogy a jövő ma kezdődik. A világon gyermekek milliói szorulnak segítségre, s éppen ezért kell támogatást nyújtanunk számukra. Az emberek számára úgy segíthetünk a leginkább, hogy a legfiatalabbak számára reményt és erőt adunk, hogy egy jobb világot építhessenek fel maguknak és közösségüknek. Ezért döntöttünk úgy, hogy az UNICEF-et támogassuk hosszú távon.” – Delphine Viguier, a Garnier márka globális igazgatója 
További információt az UNICEF-ről és tevékenységéről az alábbi linken keresztül érhet el: http://www.garnier.co.uk/withingarnier/unicef

 

 

MÁRKÁK

Közönségcikk Divízió

A Közönségcikk Divízió termékeit kiskereskedelmi csatornákon keresztül forgalmazzák.